[Szczecin] Po spotkaniu

1. Data: 2005-02-14 12:03:14

Temat: [Szczecin] Po spotkaniu
Od: "Asiek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W koncu udalo nam sie zorganizowac spotkanie grupowiczek w Szczecinie.
Zebralo sie nas w sumie piec co mysle, ze jak na pierwsze spotkanie to duzy
sukces.

Moge powiedziec, ze ja spedzilam milo sobotnie popoludnie.
Kazda z dziewczyn opowiedziala jaka technika sie para, a Marzena zabila nas
wszystkie iloscia przyniesionych robotek i technik, w ktorych je wykonala.

Mam nadzieje, ze nie bylo to pierwsze i ostanie spotkanie, i ze nastepnym
razem bedzie nas juz troche wiecej.

Asiek (Asia) - Police

P.S. Dziewczyny odezwijcie sie do mnie na priv. Przesle Wam zdjecia.