Szczepienia a choroby zakaźne

1. Data: 2015-03-22 23:49:24

Temat: Szczepienia a choroby zakaźne
Od: ada <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Prof. Maria Dorota Majewska

Przekazuję dane z WHO nadesłane mi przez jednego z korespondentów, które
wskazują na brak korelacji między procentami zaszczepionych dzieci i
chorobami zakaźnymi na przykładach Niemiec i Polski. Ogniska chorób
zakaźnych pojawiają się obecnie, podobnie jak w poprzednich latach,
niezależnie od procentów wyszczepienia, a w wielu przypadkach mogą być
skutkiem infekcji poszczepiennych. To pokazuje, że masowe szczepienia
nie mają sensu, tym bardziej, że udowodniono ponad wszelką wątpliwość,
iż szkodzą i zabijają, a w krajach rozwiniętych praktycznie nikt nie
umiera dziś na pediatryczne choroby zakaźne.

Cała histeria wokół odry ma dwa główne cele - chronić i powiększać zyski
Mercka z handlu szczepionkami oraz kreować atmosferę paniki w
społeczeństwie, by zaakceptowało kilkaset nowych szczepionek
wyprodukowanych przez farma-kartele, które maja być podawane przymusowo
wszystkim, corocznie. Jakaś firma wyprodukowała nawet szczepionkę
rzekomo na choroby poszczepienne, takie jak autyzm/encefalopatie.
Szaleństwo proszczepienne nie ma widać granic (podobnie jak szaleństwo
prowojenne).

http://apps.who.int/immunization_monitoring/globalsu
mmary/countries?countrycriteria%5Bcountry%5D%5B%5D=D
EU

http://apps.who.int/immunization_monitoring/globalsu
mmary/countries?countrycriteria%5Bcountry%5D%5B%5D=P
OL&commit=OK

Z tych danych jasno wynika ,że nie ma korelacji między ilością
szczepionych dzieci na daną chorobę a wskaźnikiem zachorowań zarówno w
Niemczech jak i Polsce.

Warto zobaczyć dane dotyczące np. różyczki w Polsce dot. procentu
wyszczepienia a ilością przypadków choroby.

Podobnie wygląda sprawa z odrą w Niemczech.

Statystyki dot. polio.

Cwaniaki nie podają kilku do kilkunastu rocznie zachorowań
poszczepiennych na porażenie wiotkie (polio poszczepienne).

http://apps.who.int/immunization_monitoring/globalsu
mmary/countries?countrycriteria%5Bcountry%5D%5B%5D=P
OL&commit=OK

* Polio refers to all polio cases (indigenous or imported), including
polio cases caused by vaccine derived polio viruses (VDPV);"
,,it does not include cases of vaccine-associated paralytic polio (VAPP)
and cases of non polio acute flaccid paralysis [AFP]).

Posted in Bez kategorii | Otagowane: Big Pharma, Merck, Odra, Polio,
Prof. Maria Dorota Majewska, Różyczka, WHO | Leave a Comment >>
Histeria ,,ODROWA" w wykonaniu znachorów. ,,Rewelacje p.prof. mgr W.Guta"

Posted by astromaria w dniu 12 Marzec 2015

Dr Jerzy Jaśkowski

pamiętaj: zdrowie jest zawsze sprawą indywidualną.
Publiczne są domy zwane burdelami.

Jak Państwo wiecie, w Polsce obowiązują jakieś ustawy i przepisy,
przynajmniej teoretycznie,. Takimi ustawami regulowana jest sprawa
leczenia ludzi. Wszelkie problemy wynikające z kontaktów lekarz pacjent
oraz sprawy leczenia reguluje ustawa z dnia 5 grudnia 1996 roku.
Odpowiednie przepisy mówią wprost:
Art. 2. 1. Wykonywanie zawodu lekarza polega na udzielaniu przez osobę
posiadającą wymagane kwalifikacje, potwierdzone odpowiednimi
dokumentami, świadczeń zdrowotnych, w szczególności: badaniu stanu
zdrowia, rozpoznawaniu chorób i zapobieganiu im, leczeniu i
rehabilitacji chorych, udzielaniu porad lekarskich, a także wydawaniu
opinii i orzeczeń lekarskich.

Dyplom lekarza wydany przez polską szkołę wyższą potwierdzający
ukończenie co najmniej sześcioletnich studiów na kierunku lekarskim,
obejmujących co najmniej 5500 godzin dydaktycznych zajec teoretycznych i
praktycznych, w tym dwusemestralne praktyczne nauczanie w dziedzinach
klinicznych na 6. roku studiów,
Wszystko to znajduje sie w Dz.U. 1997 Nr 28 poz. 152 USTAWA .
Innymi słowy, każdy, kto nie mieści się w tej ustawie jest znachorem. Wg
definicji:
Znachor - osoba prowadząca praktykę medyczną lub paramedyczną bez
oficjalnych kwalifikacji.

Dawniej znachorem nazywano ulicznego sprzedawcę rzekomych ,,leków".

Wracając do sprawy odry. Jak można się przekonać, w każdym wydaniu mass
mediów głównego nurtu dezinformacji znajdujemy artykuły i wypowiedzi,
straszące odrą i wręcz wymuszające szczepienia pod karą wysokich
mandatów. Nie da się ukryć, że jedynym celem takiej zmasowanej kampanii
jest chęć wzrostu sprzedaży szczepionek poprzez wywołanie strachu.

Ostatnio na scenie pojawiła się nowa postać p.prof mgr Włodzimierza
Guta, pracownika PZH. Czyli osoby żyjącej z naszych, podatnika, pieniędzy.

Wydawałoby się, że urzędnik państwowy posiada co najmniej elementarną
wiedzę w zakresie w którym się wypowiada. Nadal jest więc tak, jak w
,,komunizmie", że na urzędy państwowe wymagana jest chęć szczera .....
Niestety, ten pan opowiada takie banialuki, że słuchać hadko. W związku
z brakiem reakcji tzw. towarzystw naukowych na te dyrdymały, pokrótce
podam parę podręcznikowych faktów na temat odry. Fakty te są znane nawet
absolwentom średnich szkół medycznych. Od razu we właściwym proporcjach
pokazuje to poziom pracowników PZH.

Przypomnę, co na temat choroby zwanej odra - podają podręczniki medyczne.

Odra leczenie: Izolacja, leczenie wtórnych zakażeń bakteryjnych. Tyle
możemy znaleźć w Podręczniku Oxfordzkim 1992.

Odra: leczenie objawowe, leki przeciwgorączkowe i uśmierzające kaszel.
Właściwe pielęgnowanie, wietrzenie pokoju, nieprzegrzewanie dzieci -
Podręcznik dla średnich szkół medycznych. Państwowe Wydawnictwa
Lekarskie 1998.

Odra: nie ma leczenia swoistego. W odrze niepowikłanej stosuje się
leczenie objawowe. Źródła jaskrawego światłą powinny być przyćmione z
powodu światłowstrętu. Podaje się leki przeciwgorączkowe i uśmierzające
kaszel. Podręcznik: choroby pasożytnicze i zakaźne. Państwowe
Wydawnictwa Lekarskie 1996.

Czyli jak to z odrą wygląda od strony medycznej możecie się Państwo sami
przekonać na podstawie cytatów z wymienionych podręczników. Cała reszta
gazetowej wiedzy przedstawianej przez mass media to tylko i wyłącznie
chęć straszenia.

Powikłania : W krajach o wysokiej stopie życiowej choroba kończy się
całkowitym wyzdrowieniem. Kraje o niskiej stopie życiowej to kraje
afrykańskie.

To jest elementarna wiedza medyczna. Znachora ona nie obowiązuje, może
pleść co mu ślina na język przyniesie.

Sprawdziłem w Okręgowej Izbie Lekarskiej, w Naczelnej Izbie Lekarskiej,
znajomi szukali nawet na portalach takich jak http://www.znanylekarz pl.
Nie znają tam lekarza o nazwisku Włodzimierz Gut. Jeżeli źle
szukaliśmy to przepraszamy i prosimy o sprostowanie na stronie PZH, a
także podanie uczelni, które skończyli dani pracownicy. A tego nie
ma!!! Dziwne?

Zdziwienie budzi także fakt, że dziennikarze zapraszają do studia
znachorów. Dziwi również to, że wymiar sprawiedliwości nie interesuje
się takimi sprawami. Uczciwie powinno się bowiem podawać wykształcenie i
szkołę, którą skończył taki osobnik, zaznaczając, że nie jest lekarzem.
Nie wspominając o tym, że taki dziennikarz powinien udać się do
biblioteki i zapoznać z tematem o którym chce dyskutować. Zapamiętanie
pół kartki papieru nie powinno stanowić problemu. Nie należy się także
dziwić, że p. Michalkiewicz nazywa takich dziennikami wydmuszkami.

Jeżeli p.prof........Gut jest pracownikiem PZH to powinien znać przynajmniej
minimum informacji epidemiologicznej odry w Polsce opracowywanej przez
instytucję, w której pracuje, na przykład prace prof. Magdzika.

Poniżej przytaczam oficjalne dane zachorowalności na odrę. Pierwsze
próby wprowadzenia szczepień przeciwko odrze rozpoczęto w 1972 roku, ale
zostały zbojkotowane przez lekarzy. Lekarze po prostu jeszcze
samodzielnie myśleli i widzieli więcej złego w szczepionkach aniżeli w
chorobie. Po próbie wprowadzenia przymusu szczepień w 1972/1973 roku
zachorowało aż 196 109 dzieci, a zmarło 109. Bojkot szczepień przez
lekarzy spowodował, że w następnym roku zachorowało prawie 3 razy mniej
dzieci!

W 1974 roku zachorowało na odrę 70 857 dzieci, a zamarło 27

Po wprowadzeniu administracyjnego przymusu szczepień w 1975 roku, po
trzech latach przygotowań w postaci nacisków i prania mózgów, w 1975
roku zanotowano gwałtowny wzrost zachorowań.

W 1975 roku zachorowało bowiem aż 146 930 dzieci a zmarło 61 dzieci.

Takie są skutki głupoty w wykonaniu wakcynologów. I mimo takich
przekonywujących dowodów, nadal stosowano przymus szczepień przeciwko odrze.

Akcja przygotowawcza do przymusu szczepień trwała 3 lata i w 1975
wprowadzono przymus szczepień wszystkich dzieci przeciwko odrze. Od
następnego roku do dnia dzisiejszego wyszczepialność notuje się na
poziomie 98%, a wiec powyżej tzw. limitu odporności stada, podanego
przez wakcynologów. Innymi słowy, wg twierdzeń wakcynologów
społeczeństwo powinno być odporne, a jest dokładnie odwrotnie.

I tak w 1977 roku zachorowało na odrę 44040 dzieci i zmarło 22
w 1978 zachorowało 84073, a zmarło 37 dzieci,
w 1982 zachorowało 7620, zmarło 2 dzieci,
w 1984 zachorowało 54 403, zmarło 16 dzieci [nowy rodzaj szczepionki?],
w 1989 zachorowało 7225, ani jedno dziecko nie zmarło,
w 1990 zachorowało 56 471, zmarło 12 [nowy rodzaj szczepionki?],
w 1992 roku zachorowało 3695 dzieci, zgonów nie zanotowano
w 2006 r. zachorowało 120
w 2007 r. zachorowało 140
w 2008 r. zachorowało 100
w 2009 r. zachorowało 115
w 2010 r. zachorowało 13
w 2011 r. zachorowało 38
w 2012 r. zachorowało 70

I co my widzimy, ? ,,Nasz" wybitny specjalista nic o tej statystyce nie
wie. Ani w latach 80 ani w 90 -ych nie wygłaszał płomiennych mów o
zagrożeniu odrą. Cały państwowy zakład PZH ani na chwilę nie zająknął
się o epidemii

Innymi słowy, zachorowanie ponad 80 000 dzieci to jest sytuacja normalna
a zachorowanie kilkudziesięciu to epidemia.

Musisz sam sobie odpowiedzieć na to pytanie, Szanowny Czytelniku, czym
kieruje się p.prof. mgr W.Gut

Jest oficjalny wykres PZH [nie u mnie, kolego.. wyguglać se w innych
portalach md] Wyraźnie widać, że wyszczepialność jest na poziomie ok.
98% . A wiec znacznie powyżej progu ustalonego przez samych
wakcynologów. Dlaczego więc ten szum i straszenie karami? Na wykresie
widać wyraźnie, że krzywa umieralności na odrę wzrastała każdorazowo po
wprowadzeniu szczepień.

Infantylne i bezmyślne powtarzanie jak mantrę pojęcia odporności stada
wyraźnie obala nie tylko raport CRF, ale także poniższa tabela. [nie u
mnie, kolego.. wyguglać se w innych portalach md]

Pomimo wzrostu wyszczepialności, czyli oskubywania podatnika, nadal odra
się utrzymuję. A obecnie to nawet jest ,,epidemia".

A wszystko wyjaśniają dwa fakty. Pierwszy podał Nasz Dziennik: polskie
mass media są w 99 % w rękach niemieckich.

Drugi powód tego zamieszania podał w 2009 roku gen BUND-u.: do 2099
wszystkie media i oświata w Niemczech będzie w rękach amerykańskich.

A kto produkuje szczepionki? No, oczywiście koncerny amerykańskie, a
Merck właśnie obecnie płaci wielosetmilionowe kary za ,,złe szczepionki".
W ostatnim roku rząd amerykański nałożył na przemysł farmaceutyczny
kary w wysokości 3.5 miliarda dolarów!.

Trzeba znaleźć frajerów, którzy pokryją te straty. I jak głoszą,
szczepionka MMR ma być wycofana. Czyli spada kolejne źródło zyskow. Nie
wspominając o tym, że angielski sąd przyznał racje dr A. Wakefieldowi. W
tym celu zatrudnia się lokalnych trolli.
Jeszcze jeden ciekawy wykres wskazujący na całkowity brak wiedzy
merytorycznej wśród telewizyjnych ekspertów
http://apps.who.int/immunization_monitoring/en/globa
lsummary/timeseries/tscoveragemcv.htm
http://apps.who.int/immunization_monitoring/en/globa
lsummary/timeseries/tscoveragemcv.htm

Widać wyraźnie, że odra samoistnie wygasała, dopiero działania
szczepionkowców za każdym razem po wprowadzeniu szczepionki powodują
gwałtowny skok zachorowań. Przyznał to ostatnio nawet urzędnik CDC, że
po szczepieniu dziecko jest jak bomba kulkowa, zaraża dookoła siejąc
wirusem poprzez układ pokarmowy i oddechowy przez okres 4-6 tygodni.
Stwierdza się wprost: osoba zaszczepiona rozprzestrzenia chorobę.

Jak już pisałem, Pan Bóg dał tobie Czytelniku wolną wolę i rozum. Musisz
z niego nauczyć się korzystać. Twoje dziecko wbrew pohukiwaniom
komunistycznych epigonów, jest twoim dzieckiem, a nie jakiegoś tworu,
zwanego państwem, istniejącym formalnie [ minister Sienkiewicz]. Jeżeli
coś się stanie, po szczepieniu, to Ty będziesz musiał z tym żyć, nie pan
urzędnik.

Nie dostaniesz żadnego odszkodowania, firmy szczepionkarskie sobie to
zagwarantowały już w 2011 roku.

Farangis Najibullah i Saniya Toyken
Ministerstwo Zdrowia Kazachstanu starało się uspokoić rodziców o
szczepionkach używanych, zauważając, że zostały one potwierdzone przez
Światową Organizację Zdrowia. Kazachstan wstrzymał ogólnokrajową
kampanię szczepień przeciwko odrze dla nastolatków kiedy ponad 100
uczniów zachorowało po otrzymaniu szczepienia.
P.S
Podkreślam nie mam nic przeciwko znachorom. Wielu z pośród nich to
doskonale przygotowani do udzielenia pomocy ludzie z o wiele wyższą
wiedzą aniżeli np. niektórzy absolwenci obecnych studiów. Ale wiem z
doświadczenia, że prawdziwy znachor nigdy nie bierze się za sprawy
których nie zna. Sam miałem możność korzystania przez wiele lat, z
pomocy wojennych felczerów. Wiedzieli zdecydowanie więcej o urazach
aniżeli specjaliści. Od nich się uczyłem, z powodzeniem dla pacjentów.
Ale żaden z pośród nich nie ruszał tematu którego nie znał. Tutaj
widzimy przykład odwrotny. ,,ekspert" wypowiada sie na temat, nie
przeczytawszy nawet podręcznika dla szkół średnich.
Poniżej kilku najgłośniejszych zwolenników szczepień. Sam musisz
wyciągnąć wnioski!

dr hab. n. med. Teresa Jackowska
Honoraria od firmy GSK i MSD za wykłady wygłaszane na konferencjach
naukowych i szkoleniowych oraz finansowanie udziału w międzynarodowych
kongresach i konferencjach naukowych.
dr n. med. Jacek Mrukowicz
,,W okresie minionych 3 lat otrzymałem:
honoraria od firmy GSK i MSD, producentów szczepionek przeciwko HPV, za
wykłady wygłaszane na konferencjach naukowych i szkoleniowych,
finansowanie udziału w międzynarodowych kongresach i konferencjach
naukowych od firmy GSK. Jestem redaktorem naczelnym czasopisma ,,Medycyna
Praktyczna Pediatria" i suplementów ,,Szczepienia" wydawanych przez
wydawnictwo Medycyna Praktyczna, w których pojawiają się m.in. reklamy
szczepionek i produktów wytwarzanych przez firmy GSK i MSD. Jestem
etatowym pracownikiem ,,Medycyny Praktycznej Szkolenia", która organizuje
konferencje i warsztaty szkoleniowe dla lekarzy i pielęgniarek, w tym
m.in. sponsorowane przez firmę GSK."

dr hab. n. med. Leszek Szenborn, prof. nadzw. AM
Honoraria za wykłady/konsultacje, finansowanie uczestnictwa w
konferencjach i kongresach naukowych (MSD i GSK)
Prowadzenie badań klinicznych (GSK)

Prof. dr hab. n. med. Jacek Wysocki
Uczestniczył w badaniach klinicznych, wykładach sponsorowanych oraz
korzystał z pomocy finansowej przy wyjazdach na kongresy naukowe od
kilku firm produkujących szczepionki.
Volume 85, Issue 4
<http://www.sciencedirect.com/science/journal/003139
39/85/4%20/t%20_blank&gt;,
July-August 2010, Pages 360-370

Rozpowszechniane wszelkimi możliwymi sposobami jak najbardziej wskazane,
szczególnie w Przychodniach Służby Zdrowia.

https://vaccgenocide.wordpress.com/tag/odra/

2. Data: 2015-03-22 23:56:54

Temat: Re: Szczepienia a choroby zakaźne
Od: "glob" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ada<a...@g...com> wrote:
> [...]
> Rozpowszechniane wszelkimi możliwymi sposobami jak najbardziej wskazane,
> szczególnie w Przychodniach Służby Zdrowia.

Znana karierowiczka, która uciekła z polski boją się pozbawienia zawodu , jak też
przed wymiarem sprawiedliwości, za korupcje, bo pisała demagogie na zlecenie, kto
więcej zapłaci to wszystko wymyśli by zamiast rzeczy medycznych, wciskać ludziom
alternatywne treści czy sprzęty, które nie przedstawiały żadnej wartości leczniczej.
--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk

Epidemia autyzmu na świecie może być związana z przymusem szczepień
Malo znane fakty o szczepieniach przeciwko Heinego-Medina
Zanim zaszczepisz dziecko
Uryna nasza droga do wolności
Co tam szczepienia lepsza uryna, obudzi w was prawdziwe JA.