Szczepienie przeciw wsciekliznie

1. Data: 2009-04-23 13:47:55

Temat: Szczepienie przeciw wsciekliznie
Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam takie małe pytanie odnosnie szczepienia przeciw wsciekliznie.
Mianowicie ostatnio dziabnął mnie w łydkę jakiś mały kundel.
Oczywiscie "pies nie jest nie znany" i raczej jest problem by go odnaleźć.
Kiedyś już byłem na wsciekliznę szczepiony (rok 1991/92) no i nie wiem czy
aktualnie udać sie na szczepienie ponownie czy też ze względu na dawne
szczepienie nie ma takiej potrzeby.

pozdrawiam
krzysztof

--