Szczepionki, szczepionki!

1. Data: 2020-04-22 12:47:35

Temat: Szczepionki, szczepionki!
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Drogie panie, drodzy panowie, szable w dlon!

Szwajcarski imunolog Martin Bachmann zapowiada szczepionke przeciw
Covid-19 juz w pazdzierniku. Urzad nadzorczy Swissmed potwierdza
przyspieszenie badan i procedury dopuszczajacej szczepionke, ktora
badaja naukowcy ze szpitala uniwersyteckiego w Bern.

Testowanie na ludziach zacznie sie w lipcu, aby sprawdzic skutecznosc
srodka i ewentualne dzialania uboczne. Normalnie procedury pozwalajace
na studia kliniczne, a wiec badania na ludziach trwaja tygodnie, ale ze
wzgledu na niebezpieczenstwo jakie niesie nowy wirus, moga zostac
skrocone do paru dni.

Uzywana przez Bachmanna szczepionka to cząstki wirusopodobne, które mają
wywoływać reakcję obronną organizmu na nowy patogen. System
odpornosciowy uzbroic sie ma w ten sposob na infekcje wirusem.
Szczepionki z czasteczkami wirusopodobnymi sa juz uzywane przeciw
wirusowi Papilloma (HPV), ktory wywoluje raka szyjki macicy oraz
Hepatitis B (zoltaczka).

https://www.focus.de/gesundheit/news/news-zur-corona
virus-pandemie-schweizer-forscher-macht-hoffnung-cor
ona-massenimpfung-vielleicht-schon-ab-oktober_id_119
08789.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&ut
m_campaign=newsletter_TOP_THEMEN

* O dodatkach wywolujacych autyzm oraz rozmieszczeniu w Szwajcarii
masztow 5G "Focus" nic nie wspomina. A wiec uwaga!

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

2. Data: 2020-04-22 14:43:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To co opisujesz to terapia genowa. Wirusy majom sztucznym dna
przeprogramowac KOmorki na ciongle produkowanie przeciwcial
na nie wiadomo co bo wirusy nieustannie mutujom. Bendziesz
mutantem. Ty i twoje dzieci. Witaj w ePOce zombies i dr Mengele
ups Gatesgele... ;P

3. Data: 2020-04-22 16:35:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Bedzie KOngresowe sledztwo przeciwko B.Gatesowi?
https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/w-usa-zgloszono-p
etycje-w-celu-zbadania-udzialu-billa-gatesa-w-naduzy
ciach-medycznych-i

Gates atakuje Trumpa. Biniecki: Planem globalnych elit jest redukcja populacji i
eliminacja narodów
https://m.youtube.com/watch?v=Krc_iKStJi8

4. Data: 2020-04-23 03:00:57

Temat: Re: Szczepionki, szczepionki!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-22 16:35, m...@g...com wrote:
> [...]
ciach-medycznych-i

> Gates atakuje Trumpa. Biniecki: Planem globalnych elit jest redukcja populacji i

Krystyna z Atlanty...

https://www.youtube.com/results?search_query=Qanon++
Krystyna+z+Atlanty

5. Data: 2020-04-23 13:56:30

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.04.20 um 03:00 schrieb Izaura:
etycje-w-celu-zbadania-udzialu-billa-gatesa-w-naduzy
ciach-medycznych-i

> Krystyna z Atlanty...
>
> https://www.youtube.com/results?search_query=Qanon++
Krystyna+z+Atlanty

Zaniepokojeni obywatele pisza w fb, ze noca policja czegos szukala nad
kanalem lub rzeka, a na niebie co jakis czas pojawiaja sie samoloty,
choc ruchu lotniczego podobno nie ma (do najblizszego lotniska mamy ok.
20 km).
W czasie wedrowek widzimy coraz wiecej paneli slonecznych oraz
"ozdabiajacych" krajobraz wiatrakow.
Mialem w rodzinie dwie ostrozne osoby: Ciotke (chyba juz dawno zmarla),
ktora ostrzegala przed telewizorami, ktore moga sluzyc do sledzenia
ludzi. A szwagierka niechetnie odniosla sie do kuchenki mikrofalowej,
ktora sprezentowalismy jej rodzinie (kupilismy sobie lepszy i lzeszy
model). Stala u nich wylaczona, a uzywali tylko gdy zaszla potrzeba.
Urzadzenie podobno wydzielalo jakies zle promienie, co mial potwierdzac
jej brat, profesor fizyki lub czegos zblizonego. Nie wierzylismy w to,
ale kuzynka dostala raka i zeszla.

O Bill Gates'ie nie wspomne, bo nic nie wiem, a hydroxychloroquin jak i
innych srodkow przeciw malarii (Malarone nawet mam - nie uzywalem i sie
przeterminowala) na razie nie potrzebuje.

Co to bedzie?

6. Data: 2020-04-23 14:08:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.04.2020 o 13:56, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> Urzadzenie podobno wydzielalo jakies zle promienie, co mial potwierdzac
> jej brat, profesor fizyki lub czegos zblizonego. Nie wierzylismy w to,

Napisałeś to, bo uwierzyłeś i teraz masz wyrzuty sumienia, że taki
prezent zrobiłeś? Trzeba było dorzucić aluminiową czapeczkę. Sknero.
A swoją wyrzuciłeś, czy może ten lepszy model nie powoduje raka? :)

Pozdrawiam
Piotr

7. Data: 2020-04-23 19:10:25

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.04.20 um 14:08 schrieb Kviat:

> [...]
> prezent zrobiłeś? Trzeba było dorzucić aluminiową czapeczkę. Sknero.
> A swoją wyrzuciłeś, czy może ten lepszy model nie powoduje raka? :)

Na razie wierze w to

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49810556272/i
n/album-72157714010821821/

:-)

Dwa albumy nosza tytul "Rowerem przeciw corona tluszczowi", a obok tez
corona spacer.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49734694538/i
n/album-72157713754064778/
:-)

8. Data: 2020-04-23 23:18:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Krystyna z Atlanty...

https://www.youtube.com/results?search_query=Qanon++
Krystyna+z+Atlanty

---
Qanon...
Taaa znamy...
PObozne zyczenia ;)
Wirtualnych Jednostek Opornych ;P

9. Data: 2020-04-24 03:31:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 13:56, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> innych srodkow przeciw malarii (Malarone nawet mam - nie uzywalem i sie
> przeterminowala) na razie nie potrzebuje.

Nie dziw siem, ze swagier wyczul... Kuchenka mikrofalowa podczas pracy
mimo, ze fabrycznie zaekranowana generuje do swego otoczenia energie tak
z 10 [W] i to w pasmie 8 [GHz].

Posluchaj uwaznie i sasiadom przekaz...

https://www.youtube.com/watch?v=NsOLANBrdlg

//mozna sluchac z predkoscia x2... i gosc nie zajmuje siem mind_control,
ani szczepionkami z Microsoftu...

10. Data: 2020-04-24 03:33:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-23 19:10, Sylvio Balconetti wrote:

> Na razie wierze w to
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49810556272/i
n/album-72157714010821821/

> :-)

//a w Niemczech mozna jeszcze jesc wieprzowine w miejscach publicznych...?

Tez chce...
Prognoza: Na okres od 1 do 10 maja b.r. zaPOwiada siem w Kraju opady o aPOkaloptycznej skali...
O co w tym wszystkim chodzi!
PSP zawiesza dzialalnosc!
Misericordia