Re: Szczepionki, szczepionki!

Subject: Re: Szczepionki, szczepionki!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Fri, 24 Apr 2020 03:31:21 +0200

On 2020-04-23 13:56, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
etycje-w-celu-zbadania-udzialu-billa-gatesa-w-naduzy
ciach-medycznych-i

Krystyna+z+Atlanty

> [...]
> ludzi. A szwagierka niechetnie odniosla sie do kuchenki mikrofalowej,
> ktora sprezentowalismy jej rodzinie (kupilismy sobie lepszy i lzeszy
> model). Stala u nich wylaczona, a uzywali tylko gdy zaszla potrzeba.
> Urzadzenie podobno wydzielalo jakies zle promienie, co mial potwierdzac
> jej brat, profesor fizyki lub czegos zblizonego. Nie wierzylismy w to,
> ale kuzynka dostala raka i zeszla.
>
> O Bill Gates'ie nie wspomne, bo nic nie wiem, a hydroxychloroquin jak i
> innych srodkow przeciw malarii (Malarone nawet mam - nie uzywalem i sie
> przeterminowala) na razie nie potrzebuje.

Nie dziw siem, ze swagier wyczul... Kuchenka mikrofalowa podczas pracy
mimo, ze fabrycznie zaekranowana generuje do swego otoczenia energie tak
z 10 [W] i to w pasmie 8 [GHz].

Posluchaj uwaznie i sasiadom przekaz...

https://www.youtube.com/watch?v=NsOLANBrdlg

//mozna sluchac z predkoscia x2... i gosc nie zajmuje siem mind_control,
ani szczepionkami z Microsoftu...