Szczerze /opowiesc w odcinkach/

1. Data: 2000-11-21 03:02:13

Temat: Szczerze /opowiesc w odcinkach/
Od: "k" <d...@b...gnet> szukaj wiadomości tego autora

O tej godzinie nie powinno sie pisac :) or :(
Jak kazdy oczekuje rozwiazania problemow (a nie chce rozwiazywac Czyichs...)
Interesuje mnie co myslicie o PRAWDZIWYM sensie zwiazkow miedzy
kobita/mezczyzna; k/k; m/m (pomijam posty "czego k/m oczekuje..." to jest
jasne.) Na razie tylko/az TYLE intymnosci.
Wiem... bardzo dziecinne; wiem...

Krzysztof

1. Data: 2000-11-21 14:05:48

Temat: Re: Szczerze /opowiesc w odcinkach/
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k <d...@b...gnet> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vcoa7$glr$...@n...tpi.pl...
> [...]
> kobita/mezczyzna; k/k; m/m (pomijam posty "czego k/m oczekuje..." to jest
> jasne.) Na razie tylko/az TYLE intymnosci.

CZWARTA NAD RANEM

Godzina z nocy na dzień.
Godzina z boku na bok.
Godzina dla trzydziestoletnich.

Godzina uprzątnięta pod kogutów pianie.
Godzina, kiedy ziemia zapiera się nas.
Godzina, kiedy wieje od wygasłych gwiazd.
Godzina a-czy-po-nas-nic-nie-pozostanie.

Godzina pusta.
Głucha, czcza.
Dno wszystkich innych godzin.

Nikomu nie jest dobrze o czwartej o czwartej nad ranem.
Jeśli mrówkom jest dobrze nad ranem
- pogratulujmy mrówkom. I niech przyjdzie Piąta,
o ile mamy dalej żyć.

W.Szymborska

i Eva
Pozdraviam