Szczęśliwego Nowego Roku

1. Data: 2000-12-27 08:23:35

Temat: Szczęśliwego Nowego Roku
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczęśliwego Nowego Roku, wszelkiej pomyślności ogrodniczej, zawodowej i
osobistej życzy
Basia.

2. Data: 2000-12-27 14:44:04

Temat: Re: Szczęśliwego Nowego Roku
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Szczęśliwego Nowego Roku, wszelkiej pomyślności ogrodniczej, zawodowej i
> osobistej życzy
> Basia.

Wzajemnie Basiu, wzajemnie!
Pozdrawiam winogronowo, tzn najserdeczniej jak można :-))))))))))
Janusz
PS.
Dawno mnie tu, tzn w pl-rec-grupowych-przekomarzankach nie było z przyczyn
tzw. niezależnych.
Gdyby jednak pojawił się nick "janusz 70" to pewnie bedę ja. :-)
Pozdrawiam wszystkich.
J.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

3. Data: 2000-12-27 16:20:56

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> Wzajemnie Basiu, wzajemnie!
Januszu, nie bądź taki zachłanny ;-)))

> Pozdrawiam winogronowo, tzn najserdeczniej jak można :-))))))))))
Ooooo, widzę, że zbiory się udały.

> PS.
> Dawno mnie tu, tzn w pl-rec-grupowych-przekomarzankach nie było z
> przyczyn tzw. niezależnych.
> Gdyby jednak pojawił się nick "janusz 70" to pewnie bedę ja. :-)
Ale jak widać listy czytałeś :-))))
Pozdrawiam Jerzy.

4. Data: 2000-12-29 12:10:43

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczęśliwego Nowego Roku i powodzenia we wszystkim w Nowym Tysiącleciu
życzy
--
Kronopio
ICQ 82543201

5. Data: 2001-01-01 04:11:45

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączamy się do wypowiedzianych tu już słów i życzymy Wszystkim
Przyjaciołom pl.rec.ogrodnikom, niech ten Nowy Rok przyniesie Wam spełnienie
wszystkich marzeń oraz nieograniczoną radość z posiadania ogrodów (tych
małych, dużych i całkiem malutkich) a także żeby nie dotykały ich żadne
plagi - Jagoda i Sylwek

Sredecznie pozdrawiam po długiej nieobecności- Jagoda

did you ever see something like this ? 919
Boze Narodzenie
szeflera- jak umyc?
Wesolych...
Ja tez Wesolych....