Szkoła orląt i kurcząt

151. Data: 2011-01-25 21:33:58

Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" napisał w wiadomości grup

>Wasze wzajemne zarzuty są tak podobne, że aż dziwne,
>że nawet co do nich nie potraficie się zgodzić ;)

To ja wtedy poproszę o ekspozycję tych zarzutów do mnie,
które osobie trzeciej (Frankowi) wydają się sensowne
(sensowne w sensie treści, nie poprawności gramatycznej sformułowań :)

152. Data: 2011-01-25 21:34:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 17:02, Chiron pisze:

> Uznałaś, że chcę Ciebie jako swojego sprzymierzeńca?!

Nie pamiętam, czy akurat mnie jako pierwszą poprosiłeś o ustosunkowanie
się do Twojej diagnozy, ale mnie także.

> Naprawdę uznajesz mnie za manipulanta? Ja działam z otwartą przyłbicą-
> no ale to Twoje widzenie mnie...

No cóż...

> Nie chce mi sięzaglądać do archiwum:usenetowicz z psychicznymi
> problemami prosił cb o diagnozę na forum- a ten się zgodził.I
> diagnozował.

No cóż, ale jest drobna różnica - ten ktoś o to poprosił, więc zachodzi
prawdopodobieństwo, że tego chciał. ;)

Ewa

153. Data: 2011-01-25 21:49:55

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 22:33, zażółcony pisze:
> [...]
> które osobie trzeciej (Frankowi) wydają się sensowne
> (sensowne w sensie treści, nie poprawności gramatycznej sformułowań :)

Chodziło mi oto, że zarzucacie sobie mniej więcej to samo,
a nawet proponujecie wspólnego arbitra w kwestii rozstrzygnięcia tych
zarzutów.
Wyobraź sobie sytuacje 2 ludzi, gdzie jeden zarzuca drugiemu,
że jest gruby i nawzajem, ale żaden nie chce się zgodzić z drugim,
że jest gruby.

Frank Einstein

154. Data: 2011-01-25 21:51:02

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 22:49, Frank Einstein pisze:

> [...]
> Wyobraź sobie sytuacje 2 ludzi, gdzie jeden zarzuca drugiemu,
> że jest gruby i nawzajem, ale żaden nie chce się zgodzić z drugim,

PS ani żaden nie chce wyciągnąć z tego stosownych wniosków ;)

Frank Einstein

155. Data: 2011-01-25 22:02:41

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
> Tak po prostu? Wiesz- wybacz, ale tu mamy inne zdanie:-).

> ... i wychodzisz na przeciw jego...karygodnemu zachowaniu, wzmacniając je
> i pozwalając mu egzystować. Tak to widzę.

A ja to widzę tak, że mam ciekawsze i/lub ważniejsze zajęcia, niż
próba przebijania się przez KF cbneta, żeby mu powiedzieć
"no nie, teraz to już naprawdę przegiąłeś, jak mogłeś w ogóle".
:)))
Sorry Chiron, powtórzę to samo, co już mówiłem w przypadku podobnych
zarzutów dot. traktowania globa: zupełnie inaczej wyobrażam sobie
naprawianie świata :)
Co innego chcieć, a co innego znać narzędzia, dobierać je i móc.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

156. Data: 2011-01-25 22:08:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<... Symptoms of a Pathological Liar

In order to completely understand what is a pathological liar, one needs to
learn about the various symptoms that pathological liars display. Remember
that these symptoms of a pathological liar must be displayed on a regular
basis for a long period of time, for the individual to qualify as a
pathological liar. Everyone tells lies at some point or the other, for some
motive or the other, so one must learn to distinguish between white lies and
involuntary lies.

a.. If the individual always exaggerates stories and tales and
experiences, he could be a pathological liar. This aspect of their
personality stems from a deep insecurity which compels them to display
events in an exaggerated light, in order to get accepted into society. This
is the clearest answer to how to tell if someone is a pathological liar.

b.. One of the clearest signs of a pathological liar disorder is that,
they always try to prove themselves to be better than someone else. If
somebody performs a certain task, a pathological liar claims that he can do
it much better. Moreover, he goes out of his way to prove his point and his
illusionary superiority.

c.. They distort the truth in many different ways, and assume that it
makes no difference that they do this. When they are confronted about these
lies, they may get very defensive and things might take a turn for the ugly
after that. They believe that there is nothing wrong in the lies they are
telling, because they are indirectly passing along the facts nonetheless.

d.. They may always try to get sympathy and pity from people, by talking
about mysterious illnesses and ailments that they supposedly have. This
false illness manifests itself into their reality, and as a result, they
feel they have the right to make up all the lies that they tell. Before one
starts administering pathological liar treatment, the possible causes of
these signs must be studied.

e.. Many times, their lies will contradict what they have said earlier.
Telling so many lies constantly makes them forget their fabrications, and
they often end up confusing the facts. All these factors make it easy to
understand what is a pathological liar exactly. These factors also makes it
extremely difficult to deal with pathological liars in relationships.

Along with these obvious signs of a pathological liar, there are many other
ways to recognize a pathological liar as well. They will often leave you
perplexed about their behavior, and you will be left questioning their
sanity and their perceived sense of reality. Here are some more clear cut
signs of a pathological liar.

a.. They lie about the smallest and most irrelevant of things.
b.. They constantly try to display their superiority over others.
c.. They always try to put down other people, and make them feel guilty.
d.. They try and get sympathy from other people around.
e.. They get angry and maybe even violent when they are confronted.

All these symptoms are part of the conditions to be aware of, in order to
learn how to know if someone is lying...>>

--
CB

157. Data: 2011-01-25 22:09:33

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" napisał w wiadomości grup

> PS ani żaden nie chce wyciągnąć z tego stosownych wniosków ;)

Skoro już zdecydowałeś się pisać tak bardzo wprost, to
sorry, wybacz, ale ja naprawdę nie jestem gruby :)

http://demotywatory.pl/2028773/Nie-jestem-gruby

Frank Einstein

158. Data: 2011-01-25 22:11:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" napisał w wiadomości grup

Zastanawia mnie taka kwestia.
Wydajesz się spokojnym, zrównoważonym i kulturalnym człowiekiem,
ale zbierasz od innych chyba najgorsze obelgi.
Ci inni mogliby się wydawać osobami wyjątkowo antypatycznie
nastawionymi do Ciebie, ale Ciebie w ogóle nie zaczepiają
ani nie atakują.
Chyba coś tu nie gra?

Mój znajomy miał kiedyś kontrolę NIKu.
Podczas tej kontroli dosłownie najgorsze psy na tym NIKowcu wieszał.
Ale jak zaszedłem do niego kiedyś, to NIKowiec okazał się raczej
drobnym, starszym człowiekiem, dość elegancko ubranym i o naprawdę
nienagannych manierach. Nawet chwilę z nim porozmawiałem okazał
się człowiekiem naprawdę na wysokim poziomie.
Zapytałem więc kiedyś przy okazji tego znajomego, co jest grane.
Powiedział, że ten NIKowiec to taki typ, że ranki nie zrobi, a krew wyssie.
Spotkałeś się już kiedyś z takim określeniem? ;)

zrobisz, a krew wypijesz. Taki ze mnie sqrwiel
:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

159. Data: 2011-01-25 22:14:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://translate.google.pl/#en|pl

--
CB

160. Data: 2011-01-25 22:15:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

> [...]

które osobie trzeciej (Frankowi) wydają się sensowne
(sensowne w sensie treści, nie poprawności gramatycznej sformułowań :)
Ja się zgodziłem. Czemu Ty nie chcesz? jakiś niezgodny jesteś- czy cóś?
:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Zawiał wiaterek
Czyżby się obudzili, było spadają komusze okulary.
Fajna piosenka...
Ach, ci Ruscy... -`@'-
Nowy probem psychologiczny_ANTYPORNO GRAFIZM