Szkoła orląt i kurcząt

171. Data: 2011-01-26 11:10:13

Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Jak już pisalem, nie zgadzam się tylko na to, że jestem gruby:
> http://demotywatory.pl/2028773/Nie-jestem-gruby
> :-)
Tak na marginesie, to ten pies IMHO ma wyraz 'twarzy'
śmiało konkurujący z Moną Lisą (czy jak ją tam odmieniać).
Ciekawe spostrzeżenie:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

172. Data: 2011-01-26 11:38:07

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale budzi niewłaściwe skojarzenia, jakoby jego matką było wiele Qr.

Sugerujesz, że taka jedna lepsza?

Qra

173. Data: 2011-01-26 11:59:50

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Sugerujesz, że taka jedna lepsza?

Sugeruję, że tak.
Bo lepiej pasuje do dowcipu "Matka jest tylko jedna". Znasz ?

174. Data: 2011-01-26 12:56:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jan 2011 11:29:49 +0100, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale budzi niewłaściwe skojarzenia, jakoby jego matką było wiele Qr.

Raczej jakby miał "wiele sqr" - taki no ten, kameleon? przebieraniec? ;-)

175. Data: 2011-01-26 12:56:43

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sugeruję, że tak.
> Bo lepiej pasuje do dowcipu "Matka jest tylko jedna". Znasz ?

Tę tak.

Qra

176. Data: 2011-01-26 16:51:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 23:26, Chiron pisze:
> Ewo- ja tylko Cię prosiłem o wyrażenie swojej opinii: facet wyzywa
> innych od najgorszych. Naprawdę nie przebiera w słownictwie. Uważa się
> za nadczłowieka (tak o sobie pisze). Okazuje innym pogardę- w
> szczególności innym Polakom (co sam podkreśla). Uważa się za osobę,
> która ma w skali świata znaczenie podobne, jak Ci z panteonu
> najważniejszych ludzi w dziejach świata, i daje sobie prawo do
> okazywania pogardy innym.
> No cóż- nie liczę (znając poniekąd Ciebie:-) ) że publicznie na niego
> naskoczysz, albo że chociaż mi przytakniesz.

Tak jest (widzisz - nie znasz mnie), no ale co to wszystko ma do rzeczy?
- tego nie rozumiem. Niemniej jednak to, co wymieniłeś, w ogóle nie
pokrywa się z Twoją pożal się Boże diagnozą, wybacz. Ani nie tłumaczy
jej wygłaszania przez osobę, która ciągle podkreśla, że nikomu nie
stawia diagnoz. Naprawdę nie rozumiesz tego, co do Ciebie piszę, czy
udajesz?

> Czy aby na pewno takie prośby powinny być spełniane?

To już zależy od dobrej woli odpowiadającego. Poza tym co to za
tłumaczenie: "jak inni tak, to ja też tak." Jak dziecko, Chiron, jak
dziecko...

Ewa

177. Data: 2011-01-26 16:55:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 23:11, Chiron pisze:
> [...]
> Ale jak zaszedłem do niego kiedyś, to NIKowiec okazał się raczej
> drobnym, starszym człowiekiem, dość elegancko ubranym i o naprawdę
> nienagannych manierach. Nawet chwilę z nim porozmawiałem okazał
> się człowiekiem naprawdę na wysokim poziomie.
> Zapytałem więc kiedyś przy okazji tego znajomego, co jest grane.
> Powiedział, że ten NIKowiec to taki typ, że ranki nie zrobi, a krew
> wyssie.
> Spotkałeś się już kiedyś z takim określeniem? ;)

> dziurki nie zrobisz, a krew wypijesz. Taki ze mnie sqrwiel

I taki uśmieszek na końcu?? Cieszysz się z tego?
Zaskoczyłeś mnie, Chiron. To paskudna cecha IMO.

Ewa

178. Data: 2011-01-26 17:18:23

Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 09:03, zażółcony pisze:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> ... w innych kręgach kulturowych mówi się: "wampir energetyczny"

No tak bym chyba tego nie nazwał.
Co by nie mówić, to pewnie sam zauważyłeś, że Twoje posty kosztują
niektórych sporo emocji i to raczej niezbyt pozytywnych.
W dodatku ta tendencja wydaje się niezmienna.
Cokolwiek więc byś nie zamierzał, to albo jest to celowe działanie
z Twojej strony, albo chyba nie tędy droga ;)

Frank Einstein

179. Data: 2011-01-26 18:32:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-25 23:08, cbnet pisze:
> [...]
> personality stems from a deep insecurity which compels them to display
> events in an exaggerated light, in order to get accepted into society.
> This
> is the clearest answer to how to tell if someone is a pathological liar.
>
> b.. One of the clearest signs of a pathological liar disorder is that,
> they always try to prove themselves to be better than someone else. If
> somebody performs a certain task, a pathological liar claims that he
> can do
> it much better. Moreover, he goes out of his way to prove his point

No ładnie!

Ewa

180. Data: 2011-01-26 18:33:12

Od: zażółcony <R...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Frank Einstein" napisał w wiadomości grup

> [...]
>Cokolwiek więc byś nie zamierzał, to albo jest to celowe działanie
>z Twojej strony, albo chyba nie tędy droga ;)

Ciekawe jest tu określenie "kosztują sporo niezbyt pozytywnych emocji".
Kto ponosi ten koszt ? Sugerujesz, że niektórzy traktują mnie zbyt poważnie
i za bardzo się angażują, a ja sobie po nich cynicznie jadę ? :)

Zawiał wiaterek
Czyżby się obudzili, było spadają komusze okulary.
Fajna piosenka...
Ach, ci Ruscy... -`@'-
Nowy probem psychologiczny_ANTYPORNO GRAFIZM