Szkoła orląt i kurcząt

51. Data: 2011-01-21 20:51:15

Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jan 2011 21:32:06 +0100, Chiron napisał(a):

> To biada mu i biada jego duszy. Mam głębokie przekonanie, że nie stąd to się
> wszystko u niego bierze...ale jeśli nie ma nikogo serdecznego koło siebie-
> to biada...

Nadal się o niego martwię.

52. Data: 2011-01-21 21:05:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kazałby służbom specjalnym dokładnie się przyjrzeć tym wszystkim
> ekspertom, zwłaszcza z pism lotniczych"
>
> Pan Adam Hoffman dzielnie bronił wypowiedzi swego szefa, zastanawiając się
> co się kryje za tym, że niektórzy eksperci maja takie samo zdanie jak
> Rosjanie...
>
> Redart, tu nie chodzi o to CO mówisz... ważne jest żebys nie miał takiego
> samego zdania jak Rosjanie
>
> Stalker, więc lepiej sie tak nie upieraj, bo jak pan Jarosław wróci do
> władzy, to może się okazać, że odpowiednie służby sprawdzą co kto mówił na

Stalker- Ty też nie słyszałeś o debeściakach ani o tym, ze jak nie wyląduje,
to mnie (w domyśle Kaczor) zabije? To obiło Ci się to- czy nie? A o zmianie
zeznań kontrolerów- i nie wolno ich (starych zeznań) brać pod uwagę? A
o...a, poczekam, co napiszesz.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

53. Data: 2011-01-21 21:09:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_w_Bhopalu
> Tam też były teorie spiskowe, sabotaż ... Dzięki teorii sabotażu
> "właściciel katastrofy" do dzisiaj nie wziął odpowiedzialności
> za tragedię, nie wypłacił odszkodowań, nie sfinansował
> programów usuwających skutki ...
>
> Sabotaż ...
>
> Piękne słowo. Piękny eufemizm dla calej kaskady zaniedbań
> i naruszeń: cięcie kosztów, tereny zaludnione, zastosowanie
> tańszych cyjanków zamiast bezpieczniejszych X, likwidacja
> drogiego w utrzymaniu chłodzenia ...
>
> I co ważne - to nie Rosjanie ani nie Polacy, tylko
Podobieństwo zasadza się nie na tym, że tu sabotaż czy tam sabotaż, ale na
tym, że wtedy Indie mogły USA naskoczyć (chociaż to była prywatna firma), a
dziś Polska może naskoczyć Rosji. I napiszą, co tylko chcą, żeby nie
zapłacić odszkodowań. To normalka. Ciekawe jednak, czy podobieństwo jest
jeszcze jedno: czy mianowicie w Indiach ktoś chce przepraszać USA za
niewyszkolonych pracowników hinduskich? No raczej to chyba nasza
specjalność, co?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

54. Data: 2011-01-21 21:16:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-21 22:05, Chiron pisze:

> Stalker- Ty też nie słyszałeś o debeściakach ani o tym, ze jak nie
> wyląduje, to mnie (w domyśle Kaczor) zabije? To obiło Ci się to- czy
> nie?

Chiron bez jaj... Sprawa debeściaków to taki odpowiednik sztucznej mgły
i bomby izowulometrycznej, tyle że po drugiej stronie. Sprawa pojawiła
się w mediach na zasadzie: jakiś polityk powiedział innemu i miała takie
same znamiona wiarygodności jak całe mnóstwo innych "medialnych faktów".

> A o zmianie zeznań kontrolerów- i nie wolno ich (starych zeznań)
> brać pod uwagę? A o...a, poczekam, co napiszesz.

Nie wiąże to pod względem prawnym polskiej prokuratury

Stalker

55. Data: 2011-01-21 21:19:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-21 21:01, Nowy lepszy tren R pisze:

> Ale co Ty chcesz udowodnić, że nie ma agentów wśród ekspertów? Nie
> skupiałbym się jednak na tej kwestii :)

Ja? A skąd. Ale pan Jarosław Kaczyński jak najbardziej, tyle że na
odwrót :-)

Stalker

56. Data: 2011-01-21 21:26:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-21 20:55, Nowy lepszy tren R pisze:

> To ja polecam to:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_mozambickieg
o_Tu-134_w_RPA

O tym mozambickim Tu to myśmy też już tu rozmawiali w ramach wymiany
doświadczeń na temat weryfikacji źródeł ;-)

Stalker

57. Data: 2011-01-21 21:27:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:14qurnddiea80$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 21-styczeń-11 w ramce <news:ihc50g$32p$1@news.onet.pl> pędzel
> zażółcony zmalował:

> Czy Radio Zet jest dla Ciebie wystarczającym źródełkiem?
> http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Prasa/Patrzcie-jak
-laduja-debesciaki

> [...]
>
> Tak, śmiem wyrażać zdumienie tym splotem przypadków.

> Siła przebicia? Co to jest? Co moglibyśmy uzyskać konkretnie, a czego nie
> uzyskaliśmy i dlaczego? Poproszę kilka konkretów, nie musisz przytaczać mi
> tych kilkuset żądań skierowanych do MAKu. Kilka, trzy, dwa, no jedno.
> Czego
> nie uzyskaliśmy z powodu odmowy współpracy Kaczora. Jesteś w stanie
> pleciugo?

> Redart, pierdolisz. Pierwsze miesiące po katastrofie to była nawałnica
> wrzutek w rodzaju debeściaków. Presja itd. Tu powstawał opór kaczystów - i

Oczywiście- w dużym stopniu- zgadzam się z Tobą. Tylko nie mam pojęcia, po
co to robisz? Skąd moje pytanie? No to poczekaj na jego odpowiedź (jak
odpowie...)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

58. Data: 2011-01-21 21:31:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
ubiegunowe

> A potem znowu będziesz się wypierał tego, że stawiasz diagnozy?
>
> Ewa

Nie wypieram się tego, co zrobiłem. To nieładnie- Ewo. Przecież nie znasz
przyszłości. Nie spodobało Ci się to? A zgdzasz się z tym- częściowo czy
wcale?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

59. Data: 2011-01-21 21:35:53

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znamiona wiarygodności jak całe mnóstwo innych "medialnych faktów".

> Nie wiąże to pod względem prawnym polskiej prokuratury

Dobrze- Stalker, a więc słyszałeś. A Redart- nie dość, że nie słyszał, to
jeszcze się temu dziwi. A media grzmiały o tym w swoim czasie!
Poza tym- zapraszam, abyś sobie przeczytał, co sam napisałeś:
"Chiron bez jaj... Sprawa debeściaków to taki odpowiednik sztucznej mgły i
bomby izowulometrycznej, tyle że po drugiej stronie"

po drugiej stronie, powiadasz? O żesz q...w jego mać! Problem w tym, że
Twoje_spostrzeżenie_jest_prawdziwe.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

60. Data: 2011-01-21 21:40:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-21 22:31, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
ubiegunowe

> Nie wypieram się tego, co zrobiłem. To nieładnie- Ewo. Przecież nie
> znasz przyszłości.

To było pytanie, a nie stwierdzenie. Pytanie oparte na wcześniejszych
doświadczeniach, kiedy to twierdziłeś, że nie stawiasz nikomu diagnoz,
mimo że to robiłeś.

> Nie spodobało Ci się to? A zgdzasz się z tym- częściowo czy wcale?

Nie spodobało mi się z tego powodu, o którym piszę powyżej. To nieładnie
Chironie - udawać, że się czegoś nie robi, a robić to nie raz, nie dwa.
A czy się zgadzam? Nie ma to większego znaczenia, ale akurat w tym
przypadku w ogóle się nie zgadzam.

Ewa

Zawiał wiaterek
Czyżby się obudzili, było spadają komusze okulary.
Fajna piosenka...
Ach, ci Ruscy... -`@'-
Nowy probem psychologiczny_ANTYPORNO GRAFIZM