Szkółki

1. Data: 2001-10-10 08:38:51

Temat: Szkółki
Od: "Urszula Kużelewska" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest ktoś, kto korzysta z oferty szkółki krzewów i bylin (iglaki i
liściaste), która prowadziłaby sprzedaż wysyłkową? Jest mnóstwo stron
internetowych szkółek, ale sugestia jest aby po roślinki zgłaszać się
osobiście, albo zamówić ilość hurtową. Mieszkam w Białymstoku, a tutaj
oferta sklepów jest bardzo uboga, dlatego chciałabym nawiązać jakiś kontakt
z kimś, kto oferuje znacznie więcej. BTW - czy jest ktoś z B., kto zna tani
sklep z drewnem do ogrodu (np. na płot itp.).
U.K.

2. Data: 2001-10-11 10:15:00

Temat: Re: Szkółki
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Urszula Kużelewska napisał(a) w wiadomości: <9q11ha$99p$1@news.onet.pl>...
>Czy jest kto?, kto korzysta z oferty szkółki krzewów i bylin (iglaki i
>li?ciaste), która prowadziłaby sprzedaż wysyłkow?? Jest mnóstwo stron
>internetowych szkółek,

OOps! Zdaje się, że zasypuję Cię korespondencją, ale nie mam ochoty pisać
kolejny raz na grupę tego samego.
Jest w Krakowie Szkółka Gałczynski, Slaski. Strony internetowej nie mają
(błąd...), ale jak napiszesz z prośbą o ofertę i dołączysz znaczek pocztowy
(1 zł), to przyślą Ci ofertę. Obfitą!!! Kupowałam u nich rośliny raz
normalnie, a raz pocztą i oba razy byłam zadowolona.

Adres powinien być na stronie internetowej Krzyśka Marusińskiego
www.ogrod.to.jest.to

Pozdrawiam, Basia.

Ogród w sadzie?
Choroba drzew owocowych?