Sznurek do snopowiązałek

1. Data: 2017-08-10 16:31:49

Temat: Sznurek do snopowiązałek
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://www.wykop.pl/ramka/3848713/producent-sznurka-
rozwiklal-tajemnice-sukcesu-morawieckiego/

To tak w kontekście rozwalania polskiej przedsiębiorczości.
Sznurka pewnie nie zabraknie, po prostu zaimportuje się go z zagranicy.
Pewnie od Niemców :)
I znów będzie płacz, że polski majątek jest likwidowany i oddawany w
obce ręce za bezcen. Za darmo wręcz.

Żeby mi tu jakieś indywidua nie wyskakiwały z głupimi uwagami:
http://www.terplast.com.pl/o-nas.html
"1 lipca 1994r. przekształciliśmy się w spółkę z ograniczoną
odpowiedzialnością ze stuprocentowym udziałem kapitału polskiego."

Jak pislamiści godzą w swoich głowach takie sprzeczności, że raz
potępiają takie działania, a innym razem popierają gdy robią to "ich"
ludzie?

Pozdrawiam
Piotr