Szpital Położniczy w Warszawie, prośba o opinię

1. Data: 2004-03-10 20:23:20

Temat: Szpital Położniczy w Warszawie, prośba o opinię
Od: "kowal" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupowicze!

W nie długim czasie będę musiała się zdecydować na wybór lekarza
prowadzacego ciążę. Jednak zanim tego dokonam, chciałabym zdecydować się na
jakiś oddział położniczy a dopiero potem poszukać tam lekarza powadzacego.
Bardzo proszę o Wasze opinie dotyczące oddziałów położniczych w szpitalach w
Warszawie. Szczególnie cenne będa dla mnie informacje od osób, które
bezpośredno miały kontakt z konkretnym oddziałem położniczym lub w danym
szpitalu rodziły. Może ktoś też mógłby polecić lekarzy prowadzacych ciazę.
Bardzo dziękuję, za wszystkie informacje

Magda

2. Data: 2004-03-11 22:41:30

Temat: Re: Szpital Położniczy w Warszawie, prośba o opini
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warszawie. Szczególnie cenne będa dla mnie informacje od osób, które
> bezpośredno miały kontakt z konkretnym oddziałem położniczym lub w
danym

Polecam "Szpital Dzieciatka Jezus"

mam z nim kontakt codziennie i czasem tez calodobowo :)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2004-03-14 18:18:31

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

cos widze, ze tylko ja tu mam "doswiadczenie" ze szpitalami
polozniczymi...
dla Warszawiakow z drugiej (patrzac od mojej) strony Wisly polecam
Szpital Brodnowski i tamtejsza Klinike Akademii Medycznej :)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl