Sztuczna inteligencja

1. Data: 2022-11-17 12:30:05

Temat: Sztuczna inteligencja
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba właściwa grupa do zadania następującego pytania.
Jak odnosić się do dzwoniących coraz częściej automatów opartych na tzw.
sztucznej inteligencji, przedstawiających się fałszywym imieniem i
nazwiskiem?
Pan czy pani nie chce mi przejść przez usta.
Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?

2. Data: 2022-11-17 12:49:13

Temat: Re: Sztuczna inteligencja
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2022 o 12:30, t-1 pisze:
> [...]
> Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
> Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?

Zobaczyć na ekranie informację "podejrzenie spamu" albo podobną.
Podjąć decyzję czy odebrać, czy nie.
W razie odebrania użyć "rozłącz".
Numer wrzucić do listy blokowanych i zrobić raport (aby pomóc innym żeby
mogli zobaczyć informację "podejrzenie spamu" albo podobną przed
odebraniem połączenia).

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2022-11-17 13:03:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 <t...@t...pl> wrote:
> [...]
> Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
> Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?

Jedyna reakcja/sygnał, doskonale ,,rozumiany" przez automaty, to przerwanie
(OFF) połączenia zaraz po jego odebraniu (ON). I tak właśnie robię. Nie
gadam z automatami. Dlatego np. zmierzam do opuszczenia szeregow klientów
znanej firmy tlkm., do której biura obsługi w razie awarii czy kłopotu mogę
się dodzwonić juz tylko po długim upokarzającym ,,dialogu" z automatem,
udającym człowieka. Myślę - ,,Ta firma ma mnie w dupie, chce tylko moich
pieniedzy i upokarza mnie, każąc odpowiadać na pytania cybernetycznego
monstrum i oddzielając się nim ode mnie jak od trędowatej".?
Jak dotąd, z czterech czy pięciu numerow kom., abonamentu tv, neostrady
oraz telefonu stacjonarnego, zredukowaliśmy tę styczność do ,,półtora"
numeru kom. (jeden normalny plus ,,połówka" czyli nr na kartę). I to głównie
przez automat.
W mało naglących przypadkach obecnie idę do fizycznej placówki BOK.
Generalnie - bojkotuję automaty telefoniczne za pomocą czerwonego przycisku
,,OFF".

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

4. Data: 2022-11-18 08:22:00

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-11-17 o 12:30, t-1 pisze:
> [...]
> Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
> Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?

Jak o mnie chodzi, to gdy mam humor i ochotę próbuję wprowadzić automat
w pętlę przy pomocy różnych odgłosów. Rekord to około 2 minut wymiany:
ja "blabla" - automat "halo czy dobrze mnie słychać".

PD

5. Data: 2022-11-18 10:47:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PD <p...@g...pl> wrote:

> Jak o mnie chodzi, to gdy mam humor i ochotę próbuję wprowadzić automat
> w pętlę przy pomocy różnych odgłosów. Rekord to około 2 minut wymiany:
> ja "blabla" - automat "halo czy dobrze mnie słychać".

Mnie tych 2 minut byłoby zwyczajnie szkoda. Życie składa się ze skończonej
liczby dwuminutowych chwil. Żadnej nie stracę na gadanie z maszyną.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

???
Jak dzielny łódzki drukarz bronił demokracji ??????
Tak się robi pandemię!
Broń w rękach obywateli? TAK!
Co jest na twoim pendriv'ie?