« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2022-11-17 12:30:05
Temat: Sztuczna inteligencjaChyba właściwa grupa do zadania następującego pytania.
Jak odnosić się do dzwoniących coraz częściej automatów opartych na tzw.
sztucznej inteligencji, przedstawiających się fałszywym imieniem i
nazwiskiem?
Pan czy pani nie chce mi przejść przez usta.
Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2022-11-17 12:49:13
Temat: Re: Sztuczna inteligencjaW dniu 17.11.2022 o 12:30, t-1 pisze:
> Chyba właściwa grupa do zadania następującego pytania.
> Jak odnosić się do dzwoniących coraz częściej automatów opartych na tzw.
> sztucznej inteligencji, przedstawiających się fałszywym imieniem i
> nazwiskiem?
> Pan czy pani nie chce mi przejść przez usta.
> Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
> Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?
Zobaczyć na ekranie informację "podejrzenie spamu" albo podobną.
Podjąć decyzję czy odebrać, czy nie.
W razie odebrania użyć "rozłącz".
Numer wrzucić do listy blokowanych i zrobić raport (aby pomóc innym żeby
mogli zobaczyć informację "podejrzenie spamu" albo podobną przed
odebraniem połączenia).
Pozdrawiam
Piotr
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2022-11-17 13:03:01
Temat: Re: Sztuczna inteligencjat-1 <t...@t...pl> wrote:
> Chyba właściwa grupa do zadania następującego pytania.
> Jak odnosić się do dzwoniących coraz częściej automatów opartych na tzw.
> sztucznej inteligencji, przedstawiających się fałszywym imieniem i
> nazwiskiem?
> Pan czy pani nie chce mi przejść przez usta.
> Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
> Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?
>
>
Jedyna reakcja/sygnał, doskonale ,,rozumiany" przez automaty, to przerwanie
(OFF) połączenia zaraz po jego odebraniu (ON). I tak właśnie robię. Nie
gadam z automatami. Dlatego np. zmierzam do opuszczenia szeregow klientów
znanej firmy tlkm., do której biura obsługi w razie awarii czy kłopotu mogę
się dodzwonić juz tylko po długim upokarzającym ,,dialogu" z automatem,
udającym człowieka. Myślę - ,,Ta firma ma mnie w dupie, chce tylko moich
pieniedzy i upokarza mnie, każąc odpowiadać na pytania cybernetycznego
monstrum i oddzielając się nim ode mnie jak od trędowatej".?
Jak dotąd, z czterech czy pięciu numerow kom., abonamentu tv, neostrady
oraz telefonu stacjonarnego, zredukowaliśmy tę styczność do ,,półtora"
numeru kom. (jeden normalny plus ,,połówka" czyli nr na kartę). I to głównie
przez automat.
W mało naglących przypadkach obecnie idę do fizycznej placówki BOK.
Generalnie - bojkotuję automaty telefoniczne za pomocą czerwonego przycisku
,,OFF".
--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2022-11-18 08:22:00
Temat: Re: Sztuczna inteligencjaW dniu 2022-11-17 o 12:30, t-1 pisze:
> Chyba właściwa grupa do zadania następującego pytania.
> Jak odnosić się do dzwoniących coraz częściej automatów opartych na tzw.
> sztucznej inteligencji, przedstawiających się fałszywym imieniem i
> nazwiskiem?
> Pan czy pani nie chce mi przejść przez usta.
> Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
> Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?
Jak o mnie chodzi, to gdy mam humor i ochotę próbuję wprowadzić automat
w pętlę przy pomocy różnych odgłosów. Rekord to około 2 minut wymiany:
ja "blabla" - automat "halo czy dobrze mnie słychać".
PD
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2022-11-18 10:47:20
Temat: Re: Sztuczna inteligencjaPD <p...@g...pl> wrote:
> W dniu 2022-11-17 o 12:30, t-1 pisze:
>> Chyba właściwa grupa do zadania następującego pytania.
>> Jak odnosić się do dzwoniących coraz częściej automatów opartych na tzw.
>> sztucznej inteligencji, przedstawiających się fałszywym imieniem i
>> nazwiskiem?
>> Pan czy pani nie chce mi przejść przez usta.
>> Ono zarezerwowali już sobie niepewni swojej tożsamości ludzie.
>> Czy macie Szanowni Państwo grupowicze jakieś propozycje?
>
> Jak o mnie chodzi, to gdy mam humor i ochotę próbuję wprowadzić automat
> w pętlę przy pomocy różnych odgłosów. Rekord to około 2 minut wymiany:
> ja "blabla" - automat "halo czy dobrze mnie słychać".
Mnie tych 2 minut byłoby zwyczajnie szkoda. Życie składa się ze skończonej
liczby dwuminutowych chwil. Żadnej nie stracę na gadanie z maszyną.
--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |