Szukam chętnych do tworzenia portalu.

1. Data: 2007-01-12 21:37:44

Temat: Szukam chętnych do tworzenia portalu.
Od: Fizzzi <fizzzi@NIE_DLA_SPAMU.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stworzyłem stronę internetową, taki wolny portal. Każdy może zostać jego
współautorem. Jest wolnodostępny dla wszystkich. Ja tylko to wszystko
nadzoruje żeby wszystko działało jak powinno. Zapraszam Was serdecznie.
Sam mam problem z uzależnieniami dlatego też stworzyłem dział medycyna.
Mam nadzieje że zaszczycicie mnie swoim udzialem. Stronę jak narazie
odwiedza około 40 unikalnych użytkowników dziennie, ale liczba ta będzie
się systematycznie zwiększać. Zapraszam do edycji -
http://www.fizzzi.prv.pl Nasz portal redaguje juz kilka osob, czesc
jest ze srodowiska zwiazanego z uzykami. Jak narazie kompletuje załoge.

--
WWW: http://fizzzi.prv.pl
Fizzzi is Registered Linux User: 405773

2. Data: 2007-01-14 06:54:44

Temat: Re: Szukam chętnych do tworzenia portalu.
Od: "Rum Burak" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fizzzi" <fizzzi@NIE_DLA_SPAMU.op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Szczerze? Być może Twoje "dzieło" ma jakąś wartość dla nastolatków
pasjonujących się komputerami i muzyką gotycką, ale jeśli chodzi o
uzależnienia, to ja wolę jednak www.zza.fora.pl
Przynajmniej ludzie wiedzą, co piszą.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Rum Burak

3. Data: 2007-04-06 20:52:35

Temat: Odp: Szukam chętnych do tworzenia portalu.
Od: "1dwa_ann" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam i wole forum.akcjasos.pl ->jazzgot/alkoholizm

[...]

czesc
Narkotyki
Forum Alkoholizm, Współuzależnienie i DDA
Pracoholizm - badanie
Przestroga dla młodych PALACZY!