Szukam ksiązki P. Leach "Twoje dziecko"

1. Data: 2002-10-06 06:06:09

Temat: Re: Szukam ksiązki P. Leach "Twoje dziecko"
Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...russia...
:)

> AP nie przepraszaj tylko nie spamuj, i w dodatku NTG, co z tego ze
> 1-raz?

A co jest niewlasciwego w tym, ze dziewczyna pyta nas o ksiazke na
temat rodziny /dziecko to przeciez czesc rodziny?/ Chyba za bardzo lubimy
sie wzajemnie pouczac. A poza tym wiecej zyczliwosci..E.

2. Data: 2002-10-12 06:23:05

Temat: Szukam ksiązki P. Leach "Twoje dziecko"
Od: "AP" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za NTG czy SPAM, ale będzie naprawdę jednorazowy :) Znalazłam w
bibliotece angielski poradnik "Baby and Child. From Birth to Age Five"
Penelope Leach wyd. Penguin Books.
Szukam jego polskiego tłumaczenia, nie jestem pewna czy "Twoje dziecko" to
jest to samo, czy inna ksiązka tej autorki?
Książka bardzo by mi się przydała, może ktoś z Was ma ją do sprzedania za
nieduże pieniądze? Szukam polskiego tłumaczenia ("Twoje dziecko"), ale
ostatecznie interesowałby mnie tez oryginał. Odp. proszę na priv.
Ania P. + maleństwo (luty 2003)

3. Data: 2002-10-12 13:26:42

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule AP wyklawiaturzył(a):

> Przepraszam za NTG czy SPAM, ale będzie naprawdę jednorazowy :)

AP nie przepraszaj tylko nie spamuj, i w dodatku NTG, co z tego ze
1-raz? niech kazdy wysyla swoj spam nawet tylko 1-raz i juz jest
balagan.
FYI istnieje taka grupa jak: pl.rec.ksiazki, wystarczyloby troche checi
i zaangazowania z twojej strony by znalezsc taka grupe.

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2002-10-12 15:08:47

Temat: Re: Szukam ksiązki P. Leach
Od: "AP" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał
> [...]
> FYI istnieje taka grupa jak: pl.rec.ksiazki, wystarczyloby troche checi
> i zaangazowania z twojej strony by znalezsc taka grupe.

Dziękuję szanownemu Panu - bez Pana sugestii nie wpadłabym na ten pomysł
chyba nigdy. Tak, problem w tym, że właśnie ktoś z grupy pl.rec.ksiazki
(gdzie napisałam wcześniej, mimo mojego braku "chęci i zaangażowania")
zasugerował mi zwrócić się do pl.soc.rodzina. No, nic to...

Ania P. + maleństwo (luty 2003)

5. Data: 2002-10-12 16:12:34

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AP" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (gdzie napisałam wcześniej, mimo mojego braku "chęci i zaangażowania")
> zasugerował mi zwrócić się do pl.soc.rodzina. No, nic to...

Nie przejmuj się:)
Zapytaj na pl.soc.dzieci, może tak ktoś mógłby Ci pomóc. Ewentualnie
poszukaj na www.allegro.pl
Pozdrawiam - Ewa

6. Data: 2002-10-12 16:42:52

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Ewa wyklawiaturzył(a):

> Nie przejmuj się:)
> Zapytaj na pl.soc.dzieci, może tak ktoś mógłby Ci pomóc. Ewentualnie
> poszukaj na www.allegro.pl

Pomysl jak najbardziej dobry, ksiazka przeciez o dzieciach, w allegro
tytulow ksiazek w brud byc moze znajdzie sie to co znajdziesz.

7. Data: 2002-10-12 17:24:46

Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@w...pl <t...@w...pl> napisał(a) :

> A co jest niewlasciwego w tym, ze dziewczyna pyta nas o
> ksiazke na temat rodziny /dziecko to przeciez czesc rodziny?

Właśnie, ewentualnie próba sprzedaży książki mogłaby zostać
uznana za spam, ale poszukiwanie chyba nie?

Olka
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

8. Data: 2002-10-12 17:35:24

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> temat rodziny /dziecko to przeciez czesc rodziny?/ Chyba za bardzo lubimy
> sie wzajemnie pouczac. A poza tym wiecej zyczliwosci..E.

A co z oznaczeniami: [szukam] [kupie] itd itd. mozna wtedy ustawic
czytnik tak ze jesli ktos nie chce czytac takich ogloszen to killuje
takie watki, i nikt wtedy nie ma zadnych pretensji.

9. Data: 2002-10-13 07:03:06

Od: "AP" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W <e...@b...wroc.pl> napisał(a):
> Nie przejmuj się:)
> Zapytaj na pl.soc.dzieci, może tak ktoś mógłby Ci pomóc. Ewentualnie
> poszukaj na www.allegro.pl
> Pozdrawiam - Ewa

Dziekuję bardzo za podpowiedź :) Na "dzieciach" tez pytałam - nikt nie ma.
Wiem, że na allegro ksiązka była, ale teraz już nie mogę jej znaleźć.
Pozdrawiam życzliwe osoby (zwłaszcza "krajankę"-wrocławiankę :)),
Ania P. + maleństwo (luty 2003)

10. Data: 2002-10-13 09:06:12

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuję bardzo za podpowiedź :) Na "dzieciach" tez pytałam - nikt nie ma.

Hm, ja mam, ale po szwedzku, poza tym znow bedzie mi potrzebna (patrz
sygnaturka)..

--
Ania Björk
Björn (7 grudnia 1997), Leonard?/Valerié? (26 grudnia 2002)

---

Polecam
zaproszenie...
OT- duża prośba :))