zaproszenie...

1. Data: 2002-10-05 10:13:39

Temat: Re: zaproszenie...NTG?
Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, wyluzujcie sie! Nie osmieszajmy sie! Po co tyle jadu? E.

2. Data: 2002-10-05 21:36:46

Temat: zaproszenie...
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo!
Próba powstania w polskim Usenecie grupy:
pl.soc.edukacja.nauczyciele wkroczyła w drugi etap.

Ogłoszam RFD, czyli propozycję opisu grupy na
Toczy się tam teraz już ostra dyskusja nad sensem jej powstania.
Zapraszam:
Roman

3. Data: 2002-10-05 21:42:51

Temat: Re: zaproszenie...
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> skrev i meddelandet
> [...]
>
> Ogłoszam RFD, czyli propozycję opisu grupy na
> Toczy się tam teraz już ostra dyskusja nad sensem jej powstania.

1. NTG
2. Plonk-warning
3. 20 stetryczalych bioracych sie za lby oszolomow z pl.soc.edukacja.szkola
to sporo za malo, aby tworzyc nowa grupe specjalnie dla nich. Zrobcie sobie
liste mailingowa i kiscie sie we wlasnym sosie, bo faktycznie czytanie Was
na ww grupie staje sie PITA (pain in the ass).

A.

---

4. Data: 2002-10-05 23:03:29

Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
> 1. NTG
> 2. Plonk-warning
<..>
NTG?
A rodzina nie jest zainteresowana funkcjonowaniem szkoły
z nauczycielami w środku?
A Pani szanowna RFD psen czytała?
Może coś od siebie, dla potomności?
Spokojnie, spokojnie!
Jam nie stetryczały oszołom!
Nie, to nie!
Ja tylko, chcę postawić grupę kilkuset tysiącom bezdomnych belfrów,
a w tworzeniu opisu grupy, nieobecni nie mają racji!

Roman

5. Data: 2002-10-05 23:11:44

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości news:annqtq$gpe$1@news2.tpi.pl...
> NTG?

NTG.

> A rodzina nie jest zainteresowana funkcjonowaniem szkoły
> z nauczycielami w środku?

Mojej rodzinie, dowolnie rozumianej, funkcjonowanie szkoły osobiście zwisa
kalafiorem.

> A Pani szanowna RFD psen czytała?

Nie zainteresowanam.

> Może coś od siebie, dla potomności?

Ty, zostaw po sobie dla potomności choćby tyle co ja, to już nie będzie źle.

> Spokojnie, spokojnie!

Ależ my jesteśmy spokojni. Na razie.

> [...]

> Ja tylko, chcę postawić grupę kilkuset tysiącom bezdomnych belfrów,
> a w tworzeniu opisu grupy, nieobecni nie mają racji!

Jaaasne. Setkom tysięcy. Już to widzę. Weźcie się może do roboty i nauczcie
kogokolwiek czegokolwiek zamiast babulić na newsach, bo na razie polska
szkoła to w przeraźliwej większości dno i pięć metrów mułu.

Reasumując: idź sobie. Ludzie zainteresowani powstaniem czegokolwiek w
polskim Usenecie potrafią trafić na pnng.

JoP

6. Data: 2002-10-05 23:14:36

Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> napisał w wiadomości
> 1. NTG
> 2. Plonk-warning
<..>
Witam!
Uwaga na crosposty (połączone-grupowe listy)
Sveanka cuś nie bardzo?! Przepraszam w jej imieniu!
Odpowiedź poszła tylko na *rodzina.

Roman

7. Data: 2002-10-05 23:37:24

Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

Witam!
> Mojej rodzinie, dowolnie rozumianej, funkcjonowanie szkoły osobiście zwisa
> kalafiorem.
<..>
Ja nie o Twoją rodzinie tylko o grupie *.rodzina
Jeśli to private area, to sorry nie wiedziałem (w opisie nie było).

> Nie zainteresowanam.
Jasne-> (patrz*)

> Ty, zostaw po sobie dla potomności choćby tyle co ja, to już nie będzie
źle.
O PRL? chodzi?

> Ależ my jesteśmy spokojni. Na razie.
MY? Tzn kto? Private? To groźba?
> Nie?
A tak? Ja Cię publicznie nie obrażam!

<..>
> Nie.
Private? To jest grupa dyskusyjna.

<..>
> kogokolwiek czegokolwiek zamiast babulić na newsach, bo na razie polska
> szkoła to w przeraźliwej większości dno i pięć metrów mułu.
Jak rozumiem, tym "20 stetryczałym" radzisz?

> Reasumując: idź sobie. Ludzie zainteresowani powstaniem czegokolwiek w
> polskim Usenecie potrafią trafić na pnng.
*Przed "szarżą" poczytać, tam umieszczony opis RFD psen, jakoś nie
potrafiłaś?
A za innych ręczysz?

Roman

8. Data: 2002-10-06 05:25:41

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Roman wyklawiaturzył(a):

> <..>
> Ja nie o Twoją rodzinie tylko o grupie *.rodzina
> Jeśli to private area, to sorry nie wiedziałem (w opisie nie było).

Dobra Szanowny Panie Profesorze, prosze sobie wyobrazic gdyby kazdy mial
wysylac tu prosbe o udzial w glosowaniu jakiejs grupy, przeciez wiele
rzeczy wiaze sie z _rodzina_ , tak wiec prosze nie bredzic czy nas nie
interesuje co sie dzieje wewnatrz szkoly, jak bedzie powstawac grupa o
samochodach tzw. wagonach to tez trafi prosba na grupe......? przecie to
auto rodzinne ;-} .
Brak zainteresowania mozna bylo zauwazyc za 1-szym razem, gdy wyszla
prosba o glosowanie, wystarczylo rozwinac watek, jednakze nie byl
P.Profesor chyba laskaw tej czynnosci wykonac, gdyby co to posiadam archiwum.
I jeszcze ten butny charakter wobec osob okazujacych aprobate tej
sprawie.... !

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %

9. Data: 2002-10-06 09:42:44

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> wrote in message

Dwie Panie mają jakiś amok, nie wiem co powiedzieć, ale chyba przepraszam
będzie dobry słowem

Jacek

10. Data: 2002-10-06 09:50:13

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości news:annste$je5$1@news2.tpi.pl...

> [...]
> Ja nie o Twoją rodzinie tylko o grupie *.rodzina
> Jeśli to private area, to sorry nie wiedziałem (w opisie nie było).

Psr powstało między innymi po to, żeby można było rozmawiać na tematy
rodzinne bez tematów okołodzieciowych. Czyli bez kupek, zupek, pampersów,
pierwszego dnia w przedszkolu i problemów szkolnych. Więc sporego grona to
po prostu nie interesuje i uprasza się o uszanowanie tego, to raz. Na
pierwsze info nikt nie zareagował, co powinno było dać do myślenia, to dwa.
A trzy, jeśli każdy będzie na każdej grupie umieszczał info o każdej
toczącej się dyskusji (bo przecież wśród hodowców chomików może się znaleźć
modelarz budujący samoloty sterowane radiem), to kogoś w końcu szlag trafi i
pojedzie parę dystrybucji Linuxa z dostawą do skrzynki pocztowej.
Przypominam - do dyskusji na temat nowych grup służy pnng. Na inne grupy,
wybrane, może co najwyżej trafić gotowe RFD i tyle.

> Jasne-> (patrz*)

> źle.
> O PRL? chodzi?

Oj, za młoda jestem, żałuję. A poza tym Google Twoim Przyjacielem.

> MY? Tzn kto? Private? To groźba?

Nie, jeno uprzejmie info, że jest tu parę osób, które nie lubią spamerów. A
szczególnie pyskatych.

> A tak? Ja Cię publicznie nie obrażam!

A ja kogoś obrażam? Grzecznie pytam.

> <..>
> Private? To jest grupa dyskusyjna.

Już dostałeś czytelny sygnał, i to niejeden, że grupa jest średnio tematem
zainteresowana. Więc nie zachowuj się jak akwizytor Amwaya.

> <..>
> Jak rozumiem, tym "20 stetryczałym" radzisz?

Wszystkim. Jako człowiek z wykształceniem nauczycielkim wiem, że polska
szkoła zmieni się wtedy jak wymrą ci, których do tego zawodu zagnała
selekcja negatywna.

> *Przed "szarżą" poczytać, tam umieszczony opis RFD psen, jakoś nie
> potrafiłaś?

Bo mnie to nie interesuje.

> A za innych ręczysz?

To niech się odezwą ci inni. Ale najlepiej niech pójdą na pnng, bo to jest
miejsce na tego typu dyskusje i nie ma sensu i rozwlekać po całym Usenecie.

JoP

OT- duża prośba :))
Kuchenka gazowa czy elektryczna.
mam kaca moralnego (długie)
Czy kobiety mają...
[Dobra nowina dla Krakowian] GAZETA BEZPŁATNYCH OGŁOSZEŃ DROBNYCH