Re: zaproszenie...NTG?

From: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zaproszenie...NTG?
Date: Sun, 6 Oct 2002 01:37:24 +0200

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
news:annrje$nv8$1@news.tpi.pl...

Witam!
> Mojej rodzinie, dowolnie rozumianej, funkcjonowanie szkoły osobiście zwisa
> kalafiorem.
<..>
Ja nie o Twoją rodzinie tylko o grupie *.rodzina
Jeśli to private area, to sorry nie wiedziałem (w opisie nie było).

> Nie zainteresowanam.
Jasne-> (patrz*)

> Ty, zostaw po sobie dla potomności choćby tyle co ja, to już nie będzie
źle.
O PRL? chodzi?

> Ależ my jesteśmy spokojni. Na razie.
MY? Tzn kto? Private? To groźba?
> Nie?
A tak? Ja Cię publicznie nie obrażam!

<..>
> Nie.
Private? To jest grupa dyskusyjna.

<..>
> kogokolwiek czegokolwiek zamiast babulić na newsach, bo na razie polska
> szkoła to w przeraźliwej większości dno i pięć metrów mułu.
Jak rozumiem, tym "20 stetryczałym" radzisz?

> Reasumując: idź sobie. Ludzie zainteresowani powstaniem czegokolwiek w
> polskim Usenecie potrafią trafić na pnng.
*Przed "szarżą" poczytać, tam umieszczony opis RFD psen, jakoś nie
potrafiłaś?
A za innych ręczysz?

Roman