Szukam pewnej dalii :)

1. Data: 2005-04-21 14:36:21

Temat: Szukam pewnej dalii :)
Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam dalii, taka jak jest przedstawiona tu na fotce
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47702730 w prawym dolnym rogu. To
była moja pierwsza dalia jaką w życiu posadziłem a tej zimy mi zmarzła ...
:(( Sprzedająca nie chce mi jednej sprzedać (łotr z niej :)))
Może ma ktoś taką u siebie ?? Kupię albo wymienię. Mam na wymianę dalię
Arabian Night :)

Pozdrawiam
Stach

2. Data: 2005-04-21 17:43:45

Temat: Re: Szukam pewnej dalii :)
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stach Czarnecki" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :(( Sprzedająca nie chce mi jednej sprzedać (łotr z niej :)))
> Może ma ktoś taką u siebie ?? Kupię albo wymienię. Mam na wymianę dalię

Cena mnie powaliła,z braku miejsca na ogrodzie pozbyłam się tylu
pieniędzy(-:

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2005-04-21 19:02:50

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 19:43:45 +0200, Teresa napisał(a):

> Użytkownik "Stach Czarnecki" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Cena mnie powaliła,z braku miejsca na ogrodzie pozbyłam się tylu
> pieniędzy(-:

Moim zdaniem to bardzo tanio

"Oferowany na tej aukcji zestaw (przedmiot) składa się z 10 różnych kłącz
dalii."

To cytat z opisu aukcji. Czyli wychodzi po niecałe 3 zł/sztukę plus koszty
wysyłki - 9 zł, czyli reasumując ok 4 zł/szt.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2005-04-21 19:38:34

Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Moim zdaniem to bardzo tanio

To zależy czego się szuka ... Ja szukam jednej :) A kupując tyle roślin dla
jednej odmiany :)) To już kupa forsy :)

Pozdrawiam
Stach

Serduszka okazała