Szukam porady

1. Data: 2004-09-21 16:11:20

Temat: Szukam porady
Od: "Monika" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów!!!

Chciałabym studiować psychologię, poszukuję informacji, które pomogą mi
dostać się na te studia, np. tytuły książek, a także wasze rady dot. tego
kierunku. Co powinnam już zacząć robić, co czytać, czego się spodziewać na
egzaminach (o ile takie będą, czy też nowa matura będzie przepustką).
Słyszałam też że można wygrać indeks, gdzie szukać, pomóżcie proszę.
Mam nadzieję że zgłosiłam się do właściwej grupy osób. Z góry dziękuję
wszystkim za pomoc.

DZIĘKI
Monika

1. Data: 2004-09-21 16:45:10

Temat: Re: Szukam porady
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> [...]
> kierunku. Co powinnam już zacząć robić, co czytać, czego się spodziewać na
> egzaminach (o ile takie będą, czy też nowa matura będzie przepustką).

Jak dotąd każdy uniwersytet miał własne zasady rekrutacji, czyli w
różnych miejscach - różnie wymagali. Nie mam zielonego pojęcia jak to
będzie w z tą nową maturą, ale myślę, że jeśli co roku jest tylu
kandydatów to raczej będą jakieś egzaminy.

> Słyszałam też że można wygrać indeks, gdzie szukać, pomóżcie proszę.

Magazyn "Charaktery" co roku organizuje konkurs o indeks.

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

1. Data: 2004-09-23 16:09:51

Od: "anka_adso" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@a...pl> napisał w wiadomości news:

> Co powinnam już zacząć robić, co czytać, czego się spodziewać na
> egzaminach (o ile takie będą, czy też nowa matura będzie przepustką).

Wymagania UAM w Poznaniu co do ezgaminow i nowej matury dot. psychologii
znajdziesz na stronie domowej kierunku www.psychologia.amu.edu.pl w dziale
dydaktyka bodajze.

pzdr
adso

Re: Gambling Psychology: impulsive vs. controlled gambling
Ankieta
problem
nerwica u 8 latka
Przyjazn a cechy fizyczne