Szukam producentow placebo Re: Homeopatia a działanie placebo...

1. Data: 2000-01-24 22:34:36

Temat: Szukam producentow placebo Re: Homeopatia a działanie placebo...
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje "doswiadczenia" nie maja specjalnego znaczenia naukowego.
To nie jest moje doswiadczenie.
A jedynie powtorzenie badan tworcy homeopatii
dr Hanemanna.

Aby mozna
> bylo uznac badanie za wiarygodne musi byc przeprowadzone zgodnie z pewnymi
> zasadami. Nie wystarczy jeden zapaleniec z mikstura i cukrem puderm zamiast
> placebo.
To to napisalem. Ze szukam producenta placebo.I kupie wieksza ilosc do
badan.
Prosze o adres, tel., kontakt.

> Proba podwojnie slepa polega, jak zapewne nie wiesz, na tym iz zarowno
> lekarz jak i pacjent nie wie czy stosuje lek badany czy placebo.

ja wim, ino czekam na koniec twoich dyrdymalow.

Poza tym do
> wiarygodnych badan konieczna jest nieco wieksza ilosc bioracych w nich
> udzial osob...
usmialem sie

Jak dojdziesz do bardziej skomplikowanych wnioskow to sie odezwij w
przyszlym roku.

2. Data: 2000-01-30 11:30:45

Temat: Podwojnie slepa proba.
Od: 1...@p...onet.pl (Waldemar Kujawa) szukaj wiadomości tego autora

Ponizsza definicja takze jest prawdziwa!
Podwojnie slepa proba to jak ginekolog z chirurgiem ogladaja EKG
Pozdrowienia.
WK

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl