Szwedzi nie chcą pigulek-wola aborcję...?!

21. Data: 2013-03-18 13:51:19

Temat: Re: Szwedzi nie chcą pigulek-wola aborcję...?!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 01:57:22 -0700 (PDT), Druch napisał(a):

> Dokladnie.
> Wygoda zycia, brak myslenia - powoduje spustoczenie i glupote w swiecie zachodu.
> No i edukacja, ktora zamiast uczyc odpowiedzialnosci,
> ta proponuje "pigulke na klopoty".
> Wszystio ma byc latwe i przyjemne.
> Nie mowiac o zyskach koncernow ktorym na tym zalezy.
>
> Ale ta degrendolada to normalne - cywilizacja zachodu sie konczy :)

Kolejna "rzymska". Jedna, druga, dziesiąta... aż przyjdzie muzułmańska.
--
XL

22. Data: 2013-03-18 14:39:34

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 14:51, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Kolejna "rzymska". Jedna, druga, dziesiąta... aż przyjdzie muzułmańska.
> --
> XL

Patologia polega na tym że na melinie pijany chłop wchodzi na pobitą
babę i robi kolejne dziecko. Jaka jest polityka kościoła, taka sama,
bezmyślność co będzie dalej. Kościoła wzór to melina czyli nie
zabezpieczyć się tylko płodzić i kobieta o niczym nie decyduje .

23. Data: 2013-03-18 14:44:04

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 09:57, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> [...]
> Nie mowiac o zyskach koncernow ktorym na tym zalezy.
>
> Ale ta degrendolada to normalne - cywilizacja zachodu sie konczy :)

A czego kościół uczy, bezmyślności, masz się niezabezpieczyć , tylko
robić dzieci i nie ważne czy ciebie stać, niedojrzałość z meliny
katolickiej przyjdzie do opieki bo nie ma kasy utrzymać lub zakopie w
ogródku, co w Pl jest coraz częstsze. Kościół uczy patologii.

24. Data: 2013-03-18 15:27:59

Od: Druch <d...@...hostingasp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 10:14:03 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:

> Trzeba budowac zreby nowej...i to dosc szybko. Decentralizacja to pierwsze slowo
ktore przychodzi mi na mysl.

Nie jestem przekonany co do dalszej strategii...
Czy trzeba budowac nową?
I co chcesz, przekonywac analfabetow informacyjnych jak globek, ze w szwecji jest
duza liczba gwaltow?
Albo nawolywac amerykanow zeby nie tuczysli sie jedzeniem jak swi..ie?

Moim zdaniem nie ma czego ratowac. To musi samo zatonąc :)

Najwazniejsze zeby ludzie ktorzy maja jeszcze rozum,
zeby dac mozliwosc IZOLACJI od tego i zeby
nie poszli na dno z tym dziadostwem.

Druch

25. Data: 2013-03-18 16:09:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 16:27, Druch <d...@...hostingasp.pl> wrote:

> [...]
>
> Najwazniejsze zeby ludzie ktorzy maja jeszcze rozum,
> zeby dac mozliwosc IZOLACJI od tego i zeby

Nie jest zakłamana patologio ile można jeszcze tą szwecje wklejać a
patologia non stop w żywe oczy. Masz w PL burdel bo kler z bydłem
małorolnym walczy o wspólną meline gdzie się niezabezpiecza a dzieci
bezmyślnie rodzi i następnie bandytują.

26. Data: 2013-03-18 19:34:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 07:39:34 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> [...]
> bezmyślność co będzie dalej. Kościoła wzór to melina czyli nie
> zabezpieczyć się tylko płodzić i kobieta o niczym nie decyduje .

Nie było Kościoła i też wchodził i robił, nie będzie Kościoła i wchodził i
robił będzie.
--
XL

27. Data: 2013-03-18 19:46:01

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 20:34, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie było Kościoła i też wchodził i robił, nie będzie Kościoła i wchodził i
> robił będzie.
> --
> XL

Patologie się zwalcza, kościół ją rozpowszechnia i zmusza normalnych
by żyli jak na melinie, gdzie baba praw nie ma tylko rodzi
niepoczytalnie i bez namysłu.

28. Data: 2013-03-18 20:03:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 12:46:01 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Patologie się zwalcza, kościół ją rozpowszechnia i zmusza normalnych
> by żyli jak na melinie, gdzie baba praw nie ma tylko rodzi
> niepoczytalnie i bez namysłu.

A ten w kółko.
--
XL

29. Data: 2013-03-18 20:34:00

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 21:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A ten w kółko.
> --
> XL

Ale tak jest i dlaczego ja nie będąc patologią, mam babie prawa
odbierać i rypać bezmyślnie bez zabezpieczenia, bo się kurestwo
kościelne trzęsie i jak nie jesteś patologia , to zaprześladują, a
pierdolce z wioch wyją że babę prać, dzieci prać, zwierzęta rytułnie,
bo kurestwo bezmózgowe kler patologiczny podpuszcza razem z pisem. Tak
się kończy kraj.

Stop manipulacji.
łep
Przekonania (lewicowe-prawicowe, wierzacy-niewierzący) a samopoczucie
Zaczynam kochać ten kraj:-)
Witalność życia, czyli o jak największym przyroście obywateli.