Szydelko dla lamera

1. Data: 2003-09-16 11:02:40

Temat: Szydelko dla lamera
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czasami widze w jakims fachurskim pismie piekny wzor (robotka na
szydelku) i nawet opis, jak to zrobic, ale.... No wlasnie: ja nie wiem,
co to np. oczko pelne itp. Czy mozecie polecic jakas dobra lekture dla
lamerow? A moze ktos moze samodzielnie jakies schematy narysowac, jak
tym szydelkiem majstrowac?

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-09-16 14:16:09

Temat: Re: Szydelko dla lamera
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> co to np. oczko pelne itp. Czy mozecie polecic jakas dobra lekture dla
> lamerow? A moze ktos moze samodzielnie jakies schematy narysowac, jak

Opis znakow graficznych:
http://www.hassdesign.com/StitchLegend/
a tu wszystko co trzeba, zeby samemu sprobowac:

http://www.crochet.com/lessons/lessonr/lessonr.html

powodzenia
Grazyna

1. Data: 2003-09-16 17:09:58

Od: "Monika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co to np. oczko pelne itp. Czy mozecie polecic jakas dobra lekture dla
> lamerow?  A moze ktos moze samodzielnie jakies schematy narysowac, jak

Zakup sobie taką książkę:

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?
oferta=61542&zet=grsxsxhzddzdjyfwsclhvddsnciukj

I na pewno ze wszystkim sobie dasz radę.

Pozdrawiam Monika

Alf
sklepy interetnowe z włóczka
sklepy interetnowe z włóczka