[TACHIKARDIA] - Asynchroniczność półkól.

1. Data: 2005-04-11 19:08:12

Temat: [TACHIKARDIA] - Asynchroniczność półkól.
Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam tachikardię już jakoś od lutego 2004 roku. Co prawda przez jakieś 6-7 mieś
nie brałem Beta Lock Zock 50 ponieważ kardiolog po tym jak wykryli u mnie
zespół wazowagalny (mieszany) stwierdził, że latem mogę zrobić sobie przerwę
i sprawdzimy jak się czuję...

Także nie brałem :-)

No ale 17-go marca tego roku byłem u kardiologa, okazało się że dalej mam
tachikardię, także mam brać 1/2 betalocka 1x dziennie.

[Problem]:
Od wczoraj 10.04.2005 r. serce bije mi jakoś asynchronicznie, znaczy się ja to
tak odbieram ponieważ jedna półkula na moje oko laika bije normalnie a druga
strasznie szybko.

[Opis]:
Owy problem jest strasznie drażniący, ogólnie pomijam już fakt, że mnie boli
w okolicy serca (ukłucia i pieczenie), no ale ta _asynchroniczna_ praca komór
jakoś mnie dołuje.

[Pytanie]:
Normalnym jest w tachikardi, że kompry "walą jak dzikie"? (tak jakoś
asynchronicznie).

Pozdrawiam.

--
### Damian Kołkowski (dEiMoS) ## http://kolkowski.no-ip.org/ ###
# echo teb.cv-ba.vxfjbxybx.anvznq | rot13 | rev | sed s/\\./@/ #

2. Data: 2005-04-11 19:14:33

Temat: Re: [TACHIKARDIA] - Asynchroniczność półkul.
Od: Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> szukaj wiadomości tego autora

* Damian Kołkowski <d...@k...no-ip.org> [2005-04-11 21:08]:
> [...]
> jakoś mnie dołuje.
>
> [Pytanie]:
> Normalnym jest w tachikardi, że kompry "walą jak dzikie"? (tak jakoś

Przepraszam za orta w temacie ;-) W ogóle, to miało być komór :-)

--
### Damian Kołkowski (dEiMoS) ## http://kolkowski.no-ip.org/ ###
# echo teb.cv-ba.vxfjbxybx.anvznq | rot13 | rev | sed s/\\./@/ #

Alergia - pokrzywka - basen