TARKA ELEKTRYCZNA

1. Data: 2010-03-16 10:42:49

Temat: TARKA ELEKTRYCZNA
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZE ŻMUDZI.

Nareszcie z Allegro dotarła do mnie. Mile prekwapenym jsem! A w
przepisach nawet parchty kugel - Uwaga, Uwaga - ze słoninką. Idzie stare
nowe!!!
Maszynka dobra, trze, wiórkuje i plastruje. Sporo innych przepisów z
ziemniaczaną bazą. Przetestujemy...

2. Data: 2010-03-16 19:31:54

Temat: Re: TARKA ELEKTRYCZNA
Od: Barón Werner von Schtolzenburg <w...@r...pomponik.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> nowe!!!
> Maszynka dobra, trze, wiórkuje i plastruje. Sporo innych przepisów z

jakieś konkrety, gdzie kupiłeś i za ile??

3. Data: 2010-03-16 19:37:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barón Werner von Schtolzenburg" <w...@r...pomponik.com> wrote
in message news:J0Rnn.243252$2R.171225@newsfe11.ams2...

> jakieś konkrety, gdzie kupiłeś i za ile??
Przeczytaj jeszcze raz mój post.

4. Data: 2010-03-16 19:57:21

Od: Barón Werner von Schtolzenburg <w...@r...pomponik.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Barón Werner von Schtolzenburg" <w...@r...pomponik.com> wrote
> in message news:J0Rnn.243252$2R.171225@newsfe11.ams2...

> Przeczytaj jeszcze raz mój post.

:>

5. Data: 2010-03-16 22:48:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Mar 2010 11:42:49 +0100, Panslavista napisał(a):

> Maszynka dobra, trze, wiórkuje i plastruje. Sporo innych przepisów z
> ziemniaczaną bazą. Przetestujemy...

Zelmer Ci się popsuł???
--

Ikselka.

6. Data: 2010-03-17 02:02:11

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Zelmer Ci się popsuł???

A miał?

7. Data: 2010-03-17 02:04:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A miał?

Ta maszynka to 80kg/h w procesie ciągłym. Doskonała do przetworów.
Mam komu dać po śmierci... :-)))))))

8. Data: 2010-03-17 08:06:35

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barón Werner von Schtolzenburg"
<w...@r...pomponik.com> napisał

> jakieś konkrety, gdzie kupiłeś i za ile??

Od żyda kupił

9. Data: 2010-03-17 10:20:36

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Zelmer Ci się popsuł???
> --
>
> Ikselka.

Dzisiaj widziałem w tv-smarkecie robota za 500zł którego
tarka-szatkownica była bardzo podobna w konstrukcji po za jednym - pokrywa i
inne elementy były z poliwęglanu, a więc przeźroczyste. Ale nie jest to
najważniejsze - ta tarka mogłaby być łatwo rozbudowana do sokowirówki czy
miksera - ma do tego tylko jedną przeszkodę - silnik 250W, a do rozbudowy
potrzebny byłby 700 - 1000W.

Podobną wadę ma maszynka 986 Zelmera - powinna mieć silniejszy napęd,
wtedy sprzęgło mogłoby być też mocniejsze, a to rozszerzyłoby zakres
zastosowań o małą gastronomię.

znowu ryba, ale inaczej
Sklepy z akcesoriami kuchennymi w Białymstoku
Ryba- suche mieso
Temperatura patelni
JAK...