TEST MATRYC RAVENA

następny post »
From: "Jakub.S" <j...@p...pl.spamout>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: TEST MATRYC RAVENA
Date: Tue, 26 Apr 2005 19:46:24 +0200

Witamy.

Poszukujemy publikacji pt.: TEST MATRYC RAVENA w wersji STANDARD - forma
Klasyczna (TMS-K). Potrzebna mi ona w związku z pracą magisterską
(pedagogika), którą pisze moja żona. Słyszałem, że bardzo ciężko je
dostać dlatego że dostępne są jedynie dla studentów psychologii i
magistrów. Gdzie szukać?? Czy istnieje możliwość kupna wersji
elektronicznej?

Pozdrawiam
J.Stępień
jakub.s[at]post.pl