TEST RAVENA dla doroslych szukam

1. Data: 2003-12-02 11:32:17

Temat: Re: TEST RAVENA dla doroslych szukam
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jar wrote:

> Witam
> Nie mam prawie zadnego pojecia o psychologii a poszukuje testu Ravena dla
> doroslych.Jakby ktos mial to prosze o udostepnienie najchetniej na priv, bo
> nie czytam tej grupy.Z gory dzieki
> Jarek
> j...@w...pl

Zmartwię Cię chyba, ale to się tak nie da...

Tego testu jest 4 wersje dla dorosłych.
Kupuje się je w pracowni testów psychologicznych PTP.
Jeden kompelt około 200 zł kosztuje.
Mogą go kupić wyłącznie osoby, które posiadają dyplom psychologa.

Moze powiedz po co Ci ten test, a znajdziemy jakieś inne, legalniejsze
rozwiązanie :)

--
Pozdrawiam, Madzia S.

"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców." -
Paulo Coelho

1. Data: 2003-12-02 13:25:15

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <jar> miał rację
<news:bqi2vh$6ba$1@nemesis.news.tpi.pl> ale:
> [...]
> Ravena dla doroslych.Jakby ktos mial to prosze o udostepnienie
> najchetniej na priv, bo nie czytam tej grupy.Z gory dzieki

misiu puszysty
test mozna kupic w pracowni testów jesli się jest psychologiem.
a ty wyskakujesz jak filip z konopii (indyjskich zapewne).
i pewnie jeszcze klucz bys chciał
;)

--
*Ciężkie czasy!*
Jak powiedział ruski sołdat, ściągając zegar z wieży ratuszowej

1. Data: 2003-12-02 22:44:50

Od: "Mack" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

nonnocere <m...@g...pl> wrote:

> Tego testu jest 4 wersje dla dorosłych.
> Kupuje się je w pracowni testów psychologicznych PTP.
> Jeden kompelt około 200 zł kosztuje.
> Mogą go kupić wyłącznie osoby, które posiadają dyplom psychologa.

Jestem zielony w temacie. Co ten test takiego ma ze moga go kupic wylacznie
psychologowie? :>

--
Mack

1. Data: 2003-12-03 07:40:55

Od: "kohol" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem zielony w temacie. Co ten test takiego ma ze moga go kupic wylacznie
> psychologowie? :>

Standaryzację
Obiektywizację
Normalizację
Trafność
Rzetelność

Nie ma za co :)

kohol
__
http://koronki.fm.interia.pl/

1. Data: 2003-12-03 09:09:54

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kohol" <k...@p...onet.pl>
> Użytkownik "Mack" <m...@N...pl>

> Standaryzację
> Obiektywizację
> Normalizację
> Trafność
> Rzetelność
>
> Nie ma za co :)
> kohol

Proponuję do porównania:
zakup informacji będących wiedzą z konkretnej dziedziny naukowej
z zakupem informacji prawnej i zarządzającej państwem.
"Aby człowiek mógł przestrzegać prawo MUSI wpierwej zakupić
prawo do zaznajomienia się z prawem (Dziennik Ustaw, Monitor)"
INFORMACJA JEST TOWAREM. :-)
PS. skąd bowiem będziesz znać prawo jeśli nie zakupisz? ;D
{w państwie "prawa" - oczywiście}
PSS. Każdy ma PRAWO kupić sobie "prawo"
Biedaków których nie stać na zakup "słusznego prawa" nie zwalnia
to z obowiązku jego przestrzegania. hahaha
\|/ re:
--
byznes ys byznes ou jes!

1. Data: 2003-12-03 23:20:15

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 03 Dec 2003 10:09:54 +0100, ksRobak wrote:

> PSS. Każdy ma PRAWO kupić sobie "prawo" Biedaków których nie stać na zakup
> "słusznego prawa" nie zwalnia to z obowiązku jego przestrzegania. hahaha \|/
Idąc za analogią jesteś w błędzie.
Bo prawo jest już znane lub zostanie poznane, a idzie o to, że ktos zrobił
sprawdzian do tego żeby zbadać stopień znajomości prawa :)
A sprawdziany mają być wiarygodne i dobrze poprawione.
Nie ma za co ;) autografy via mail ;)
Paweł Zioło GnuPG:09504E96 http://fotozielsko.prv.pl
jestem kołem, którego środek jest wszędzie, a obwód nigdzie

1. Data: 2003-12-03 23:37:23

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <e...@g...pl> wrote in news:bqk98v$33l$1@inews.gazeta.pl:

> Aby człowiek mógł przestrzegać prawo MUSI wpierwej z

Bzdura.
Czlowiek moze zapytac innego czlowieka.

1. Data: 2003-12-04 10:03:16

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...pl>
> "ksRobak" <e...@g...pl> wrote in

> Bzdura.
> Czlowiek moze zapytac innego czlowieka.
> [KOMINEK]

a skąd inny człowiek będzie znał prawo jeśli wpierwej nie zakupi??
\|/ re:

1. Data: 2003-12-04 10:03:18

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl>
> [...]

> prawa :)
> A sprawdziany mają być wiarygodne i dobrze poprawione.

hehehe
napisałem: " Proponuję do porównania:"
Ty twierdzisz, że jestem w błędzie proponując do porównania
Oj Paweł, Paweł ;)
Znów nadinterpretacja. ;)))
moje konto: bank Robak nr. 00222200
\|/ re: