TEST UREAZOWY DO WYKRYWANIA HELICOBACTER PYLORI 1 SZT.

1. Data: 2006-01-10 00:37:40

Temat: Re: TEST UREAZOWY DO WYKRYWANIA HELICOBACTER PYLORI 1 SZT.
Od: "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie wykrywa bakterii w zoladku a przeciwciala we krwi
niestety jest to tes zawodny
przeciwciala helicobakter moga utrzymywac sie przez pare miesiecy(a nawet
lat )w organizmie mimo ze w zoladku bakterii juz nie ma (np po kuracji
antybitykowej)
"prawdziwy "test " urazowy na helicobakter to test pobranej sluzowki z
zoladka
Blesso

2. Data: 2006-01-10 18:58:19

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam cos takiego bez opisu w patece internetowej. nie wiecie, jak to
sie uzywa?

3. Data: 2006-01-10 19:49:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):
> znalazlam cos takiego bez opisu w patece internetowej. nie wiecie, jak to
> sie uzywa?

Jest tam specjalne urządzenie (duże słowo, to po prostu igła na
sprężynce), którym nakłuwa się palec i kroplę krwi daje się do
preparatu. Tak proste w obsłudze, jak test ciążowy ;-). Przynajmniej mój
mąż taki miał, kupiony w aptece.

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-01-10 21:29:07

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprężynce), którym nakłuwa się palec i kroplę krwi daje się do preparatu.
> Tak proste w obsłudze, jak test ciążowy ;-). Przynajmniej mój mąż taki

i to wykrywa te bakterie w zoladku? a jakie twoj maz mial objawy?

5. Data: 2006-01-10 21:48:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> i to wykrywa te bakterie w zoladku? a jakie twoj maz mial objawy?

Nie, przeciwciała we krwi. Mój mąż miał objawy w postaci zgagi, wzdęć,
rozwolnienia.

Ewa

6. Data: 2006-01-10 23:13:22

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie wykrywa bakterii w zoladku a przeciwciala we krwi
> niestety jest to tes zawodny

Wlasnie! Ogolnie szkoda na to kasy.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

7. Data: 2006-01-11 13:52:09

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2006 20:49:56 +0100, medea wrote:

> [...]
> sprężynce), którym nakłuwa się palec i kroplę krwi daje się do
> preparatu. Tak proste w obsłudze, jak test ciążowy ;-). Przynajmniej mój

Bzdurka:)

Test *ureazowy* wymaga pobrania wycinka błony śluzowej żołądka, wykonuje
się go zatem jako uzupełnienie badania gastroskopowego.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

8. Data: 2006-01-11 13:57:11

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jan 2006 22:48:58 +0100, medea wrote:

> Nie, przeciwciała we krwi. Mój mąż miał objawy w postaci zgagi, wzdęć,
> rozwolnienia.

Przeciwciała we krwi ma mnóstwo ludzi, zwłaszcza, ze zarazić się łatwo
(i są tacy, co twierdzą, że z tego samego powodu eradykację na dobrą
sprawę powinna mieć wykonywana cała rodzina na raz:) ). A objawy o
których piszesz również nie musiały mieć związku z potencjalną ich
obecnością.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

9. Data: 2006-01-11 17:38:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> Test *ureazowy* wymaga pobrania wycinka błony śluzowej żołądka, wykonuje
> się go zatem jako uzupełnienie badania gastroskopowego.

Czy można go zrobić samemu sobie w domu, uprzednio kupiwszy ten test w
aptece (bez recepty, przez internet)? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2006-01-11 18:27:18

Od: JSK <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Czy można go zrobić samemu sobie w domu, uprzednio kupiwszy ten test w
> aptece (bez recepty, przez internet)? ;-)

Jeśli tylko uda ci się kupić w aptece podręczny zestaw do pobierania
wycinków z
żołądka ;-) ;-)

Zimne ręce i stopy.
Dziecko z padaczka w przedszkolu