THALGO w Łodzi?

1. Data: 2003-11-01 12:14:10

Temat: THALGO w Łodzi?
Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję miejsca w Łodzi, gdzie można nabyć kosmetyki Thalgo. Napisałam do
firmy, ale brak odpowiedzi :(
W archiwum grupy śladów brak :( (poza sklepem internetowym Chmurka)
Może ktoś pomoże?
pozdrawiam
ela

1. Data: 2003-11-05 18:07:58

Temat: Re: THALGO w Łodzi?
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elcia W." <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> firmy, ale brak odpowiedzi :(
> W archiwum grupy śladów brak :( (poza sklepem internetowym Chmurka)

Wydaje mi sie, ze na Sienkiewicza przy Tuwima jest gabinet pracujacy na
kosmetykach Thalgo. Jesli chcesz to moge wejsc jutro i zapytac, czy mozna u
nich kupic.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-11-05 19:40:27

Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poproszę bardzo :)))
Bo to są jedyne algi, które mnie nie uczulają (miałam próbki)
I dziekuję
elcia

1. Data: 2003-11-06 22:45:29

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poproszę bardzo :)))
> Bo to są jedyne algi, które mnie nie uczulają (miałam próbki)
> I dziekuję

Gabinet jest na Sienkiewicza 38/40 (miedzy brama z jednym numerem a drugim).
Kosmetyki mozna kupic, cen nie znam.
Gdybys tam szla to nie przegap, gabinet jest razem z salonem fryzjerskim
L'Oreala i ten fryzjer sie bardziej rzuca w oczy :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-11-07 19:52:31

Od: "Elcia W." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdybys tam szla to nie przegap, gabinet jest razem z salonem fryzjerskim
> L'Oreala i ten fryzjer sie bardziej rzuca w oczy :-)

Dotarłam, nabyłam, po uprzedniej profesjonalnej konsultacji, krem
nawilżający. Uzgodniłam co dalej i wogóle szczęśliwa jestem.

Bardzo bardzo dziękuję za pomoc :)))
Elcia

1. Data: 2003-11-07 22:29:08

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> drugim).
>
> Dotarłam, nabyłam, po uprzedniej profesjonalnej konsultacji, krem
> nawilżający. Uzgodniłam co dalej i wogóle szczęśliwa jestem.
>
> Bardzo bardzo dziękuję za pomoc :)))

Nie ma za co :-)))
Natchnelas mnie idea pojscia do kosmetyczki i dzisiaj odwiedzilam pania
jeszcze raz z zapytaniem ile kosztuje oczyszczanie + algi. A pani na to, ze
nic nie kosztuje dopoki ona mnie nie obejrzy pod lupa i nie stwierdzi czego
mojej skorze naprawde potrzeba (od razu mnie zauroczyla profesjonalizmem
:-) ).
Po dokladnym przegladzie stwierdzila, ze oczyszczanie to niekoniecznie (he
he, dwa lata po ostatniej wizycie u kosmetyczki), najwyzej lekkie
odswiezenie, algi w zadnym wypadku, bo moja wrazliwa i naczynkowa cere
zniesie tylko maski lagodzaco-nawilzajace. Zapisalam sie wiec na jutro rano
na to odswiezanie/nawilzanie.
Dam znac jaki bedzie efekt :-)

Pozdrawiam
ISIA

Jesli nie baza Art Deco to co?
Tradzik różowaty
[Avon] Czy ktoś ma już kat. 26/27 lub 01/02?
Kupilam i czesc przetestowalam, wiec sie wykwicze..;-) [dlugie jak na mnie;-)]
tusze MAX FACTOR