jesienna galeria

41. Data: 2005-10-09 10:47:08

Temat: Re: jesienna galeria
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bogu co boskie
> Kattce co jej...

Masz na myśli płot ?

> bo majac Kasienke w KF nie widze zasadniczo tego co pisze

Pisze rzadko, jak ja.

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pozdrawia boletus

42. Data: 2005-10-09 10:56:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Pisze rzadko, jak ja.
hehe
widze wiecej podobienstw
ale generalnie lubie Ciebie wiec mozesz sobie pisac co chcesz
:)

43. Data: 2005-10-09 21:49:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> widze wiecej podobienstw
> ale generalnie lubie Ciebie wiec mozesz sobie pisac co chcesz
> [...]

Podobieństw ??? Wiem jedno, na pewno
różnimy się płotami. Mój jest przyjazny roślinom, wiejski.

Pozdrawia boletus

44. Data: 2005-10-10 21:33:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Niesety to tylko wrażenie, ale nachodzić się można :)))

Mgla poteguje to wrazenie :) Dobry moment wybralas na ta sesje
fotograficzna :)

Pozdrawiam,
Bpjea

45. Data: 2005-10-10 21:40:04

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Nie pamiętam jak to dokładnie szło, bo w
> naszym ogrodzie nic sie nie planuje, sadzimy a potem się bawimy, luzik
jak
> zawsze, nie stersuję sie kopozycjami i ewntualnymi negatywnymi opianiami
> innych, że cos wygląda źle ;)))

Wg. mnie calos wyglada jak skomponowana i ladna, chociaz ja wole piekno
poszczegolnych roslin niz calej kompozycji.
Cecha mojego ogrodu jest ogolny brak kompozycji ale nie o nia mi w nim
chodzi :)
W porownaniu z moim ogrodem, Twoj wyglada jak z katalogu (w pozytywnym
znaczeniu) :)

Pozdrawiam,
Bpjea

46. Data: 2005-10-10 21:47:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote in message

> Zima trzeba sie najpierw nacieszyc - drzewa pod czapami sniegu,
> oblodzona trawa, mocne swiatlo odbite od sniegu...ech....juz nie moge
> sie doczekac.

Zima jest po to, zeby biegajac na nartach kondycje na przyszly sezon
wypracowac :)
Zima odpowiada tez na moje pytania, ktore zadaje w sezonie letnim. Gdy
sadze palme pytam:
"Czy przezyje zime?", gdy bambus wypuszcza spozniony ped pytam tak samo -
a zima odpowiada :)
Tak na prawde, dzieki bambusom mam kawalek lata nawet w zimie. Lubie
patrzec jak kontrastowo powiewaja zielenia lisci nad sniegiem :)

Pozdrawiam,
Bpjea

47. Data: 2005-10-11 09:10:53

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> Zima jest po to, zeby biegajac na nartach kondycje na przyszly sezon
> wypracowac :)
Ja Ci dam na nartach! ;) Nie ma jak 2xsb :)

> "Czy przezyje zime?",
O, a ja w tym roku to chyba sobie takich pytan zadawac nie bede - misiek
tak sie ze mna wybieral po zakup zielska na balkon, ze juz jakies
nedzne resztki tylko zostaly i nie ma w czym wybrac :( Tragedia, a tak
mnie cieszyla mysl o zielsku pokrytym sniegiem ...chlip....

Pozdrawiam,
robal.

48. Data: 2005-10-11 21:21:09

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Ja Ci dam na nartach! ;) Nie ma jak 2xsb :)

Jesli dobrze zrozumialem - snowboard?
Przez wieksza czesc zimy stoi oparty o sciane, bo nie mam czasu wybrac sie
na poludnie w gory.
Tez bardzo to lubie. Zato na biegowki moge znalezc czas nawet co drugi
dzien :)

Pozdrawiam,
Bpjea

49. Data: 2005-10-12 14:07:46

Temat: /TJOT/ Re: jesienna galeria
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> Jesli dobrze zrozumialem - snowboard?
I tak i nie. Tab, bo snowboard, nie - bo do tego jeszcze skiboard'y :)
Stad x2 bylo :)

> Przez wieksza czesc zimy stoi oparty o sciane, bo nie mam czasu wybrac sie
> na poludnie w gory.
Ja tez nie mam czasu (i kasy) - jezdze rzut beretem od centrum miasta :)
Do tej pory nawet 2-3x dziennie (w sezonie, rzecz jasna). Po
przeprowadzce moze byc mniej - chyba, ze nabede droga kupna woz z koniem ;)

> Tez bardzo to lubie. Zato na biegowki moge znalezc czas nawet co drugi
> dzien :)
Nie mam pomyslu, gdzie w miescie mozna na biegowkach pomykac. 100
okrazen dookola parku nie licze - mozna usnac w trakcie biegu ;)

Pozdrawiam,
robal.

50. Data: 2005-10-12 23:54:24

Temat: Re: /TJOT/ Re: jesienna galeria
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> I tak i nie. Tab, bo snowboard, nie - bo do tego jeszcze skiboard'y :)
> Stad x2 bylo :)

Nie znam sie na takich oznaczeniach :)
W ogole czasem dziwnego jezyka uzywasz ;)

> Do tej pory nawet 2-3x dziennie (w sezonie, rzecz jasna). Po
> przeprowadzce moze byc mniej - chyba, ze nabede droga kupna woz z koniem
;)

Lubie szukac gorek tez blisko Rzeszowa. Szczegolnie takie nieuzywane, ze
swiezym sniegiem. Szczegolnie rozgrzewajace jest wyjscie pod gore w sniegu
ponad kolana za kazdym razem. Wtedy nawet -16 nie straszne :)

> Nie mam pomyslu, gdzie w miescie mozna na biegowkach pomykac. 100
> okrazen dookola parku nie licze - mozna usnac w trakcie biegu ;)

Jakbys sie dobrze rozejrzala, na pewno bys znalazla. Warszawa jest duza.
Nie bede przeciez szukal za Ciebie ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

gunera? ma ktoś coś do rozsadzenia?