TRANSED2001

1. Data: 2000-07-06 20:36:47

Temat: TRANSED2001
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pokazalem organizatorom miedzynarodowej konferencji TRANSED2001
(http://transed2001.idn.org.pl) Wasze wypowiedzi dotyczace problemow z
przemieszczaniem sie ("dostosowany" wagon PKP, nieprzygotowani kierowcy
autobusow, itd).

Reakcja byla sympatyczna i natychmiastowa.
Organizatorzy konferencji goraco zapraszaja osoby niepelnosprawne do
podzielenia sie swoimi doswiadczeniami, opiniami i przemysleniami na temat
problemow transportowych. Wypowiedzi mozna nadsylac na adres
t...@i...org.pl . Jest to swietna okazja aby zmaterializowalo sie
zawolanie "Nic o nas bez nas" lansowane takze przez uczestnikow grupy
newsowej pl.soc.inwalidzi.

Konferencja odbedzie sie w lipcu przyszlego roku w Warszawie. Rownoczesnie
bedzie miala miejsce wystawa. Do chwili obecnej nadeszlo 100 abstraktow z
roznych stron swiata. Zglosilo swoje zainteresowanie wielu potencjalnych
wystawcow.

Krzysztof Markiewicz

2. Data: 2000-07-07 15:57:28

Temat: Re: TRANSED2001
Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Markiewicz napisał(a):
> [...]
> roznych stron swiata. Zglosilo swoje zainteresowanie wielu potencjalnych

Mam nafzieję, że również PKP wystawi swój wagon "przystosowany" dla
ON, który nie działa. Acha, i kierowcę ZTM w Warszawie, który
utrzymuje, że Neoplan nie posiada podjazdu dla wózków. No i nie
powinno zabraknąć przedstawicieli US Bielany, Warszawa ul.
Skalbmierska 5, który jest kompletnie nieprzystosowany. Myślę, że
wnioski będą wielce twórcze.

Sceptyk,
--
Robert Szymczak -- r...@c...pl --
Telepraca Polska / Telework Poland

3. Data: 2000-07-08 00:54:43

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powinno zabraknąć przedstawicieli US Bielany, Warszawa ul.
> Skalbmierska 5, który jest kompletnie nieprzystosowany. Myślę, że

Masz konkretne przyklady i wlasne doswiadczenia, wiec zrob krok dalej -
zamiast utyskiwac na grupie przygotuj tekst od siebie. Przeciez potrafisz.
To jest bardziej konstruktywne niz sceptycyzm. Kropla drazy skale ...
podobno.

Krzysztof Markiewicz

4. Data: 2000-07-08 08:26:20

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> [...]
> powinno zabraknąć przedstawicieli US Bielany, Warszawa ul.
> Skalbmierska 5, który jest kompletnie nieprzystosowany. Myślę, że

Przydala by sie delegacja z Rzeszowa bo tez jest nie przystosowany poza
paroma wyjatkami.
--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach

5. Data: 2000-07-08 08:55:15

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamiast utyskiwac na grupie przygotuj tekst od siebie. Przeciez potrafisz.
> To jest bardziej konstruktywne niz sceptycyzm. Kropla drazy skale ...

Nie będę pisał na ten temat, bo się na tym nie znam i nie pretenduję
do "znania" się na wszystkim. Ja tylko chcę by to, co zostało na nasze
potrzeby przygotowane po prostu funkcjonowało. Tego nie zmienią żadne
elaboraty, ani pokazywanie kolejnych rozwiązań technicznych.

Poza tym wszystkim, tak się dziwnie składa, że ja na niniejszej grupie
akurat najmniej "utyskuję". :-))

6. Data: 2000-07-08 13:02:12

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> Robert Szymczak napisał(a):

> Przydala by sie delegacja z Rzeszowa bo tez jest nie przystosowany poza
> paroma wyjatkami.

To konstruktywna odpowiedz.
Podalem juz kontakt: t...@i...org.pl - ja tylko niesmialo posrednicze
:-)

Krzysztof Markiewicz

7. Data: 2000-07-08 13:16:23

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrzeby przygotowane po prostu funkcjonowało. Tego nie zmienią żadne
> elaboraty, ani pokazywanie kolejnych rozwiązań technicznych.

Nie o elaboraty chodzi - to by nie mialo sensu.
Znasz sie bardzo dobrze na tym co Ci doskwiera, utrudnia (zatruwa) zycie.
Rozwiazania techniczne sie pokazuje zeby ich uzytkownicy (odbiorcy) mogli
sie z nimi zapoznac i zareagowac.
Nie zawsze ON potrafia przekazac swoje spostrzenia, a skad niby maja
wszystkie ich problemy znac zdrowi konstruktorzy (10 cm w ta czy w tamta
strone to dla ON kolosalna roznica)?
Dlatego Ci sposrod ON ktorzy maja cos do powiedzenia i umieja sie
wypowiedziec powinni zabierac glos.
Z samego chcenia zeby inni robili mi dobrze niewiele wynika. Taka postawa
nie pasuje do Ciebie - na ile Cie znam.
Przymusu oczywiscie nie ma. Ale ... podales trafne przyklady i byloby dobrze
(nie tylko dla Ciebie) zebys je poslal Ty w swoim imieniu bez posrednikow.
Bo Twoich doswiadczen i trudow nikt nie bedzie smial podwazyc. A takich
argumentow nam wszystkim potrzeba.

K.Markiewicz

8. Data: 2000-07-09 10:05:25

Od: Robert Szymczak <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Markiewicz napisał(a):
> Nie zawsze ON potrafia przekazac swoje spostrzenia, a skad niby maja
> wszystkie ich problemy znac zdrowi konstruktorzy (10 cm w ta czy w tamta
> strone to dla ON kolosalna roznica)?

A moim zdaniem nie o te centymetry chodzi, ale postawe osob i
instytucji (ZTM, PKP, kierowcy, konserwatorzy taboru kolejowego). Jak
widac rozwiazania juz istniejace nie sa nalezycie wykorzystywane.
Napewno trzeba dalej technike rozwijac, ale (juz abstrahujac od
TRANSED) czasem lepsze sa prostrze rozwiazania, za to dobrze
funkcjonujace.

> Z samego chcenia zeby inni robili mi dobrze niewiele wynika. Taka postawa
> nie pasuje do Ciebie - na ile Cie znam.

Nie pasuje do mnie - i slusznie, bo nigdy takiej postawy nie
przybieralem.

9. Data: 2000-07-09 20:24:04

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Markiewicz napisał(a):

> Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> To konstruktywna odpowiedz.
> Podalem juz kontakt: t...@i...org.pl - ja tylko niesmialo posrednicze

Dzieki

--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach

10. Data: 2000-07-09 20:24:56

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

ciach

> [...]
> elaboraty, ani pokazywanie kolejnych rozwiązań technicznych.
>
> Poza tym wszystkim, tak się dziwnie składa, że ja na niniejszej grupie

Fakt

--
Pozdrowka Apik
*Piszmy o konkretach