TRANXENE

1. Data: 2002-03-28 17:15:10

Temat: TRANXENE
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć na co to jest lek i jak się go stosuje? Czy
można się od niego uzależnić lub uodpornić?

2. Data: 2002-04-01 08:13:07

Temat: Re: TRANXENE
Od: Janusz Chmielewski <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć na co to jest lek i jak się go stosuje? Czy
> można się od niego uzależnić lub uodpornić?
>
> --
To jest lek psychotropowy z grupy tzw. trankwilizerów (ładnie brzmi,
nieprawdaż?:))
A tak po "ludzku" - działa przeciwlękowo i łagodne uspokajająco. Stosuje
się go w stanach lękowych, stresach, u osób nadpobudliwych, przy
kłopotach z zasypianiem (ale uwaga - nie działa stricte nasennie, tzn.
jesli nie chcesz, to nie zasniesz) itp. Uzależnić się oczywiscie można,
jak od każdego innego leku psychotropowego. Uzależnienie będzie miało
przede wszystkim charakter psychiczny, ale fizyczne objawy w momencie
odstawienia też mogą się pojawić. Więcej szczegółów znajdziesz np. w
ulotce, o którą popros w aptece; do przeczytania na miejscu na pewno
dostaniesz.

Co to jest?.....
Jak nazywa sie Kreatyna w Czechach
Gdzie można w internecie znaleźć listy leków refund. podpisane właśnie
leki przez internet
Jak się oszukuje ludzi podczas operacji