TROLLE BAGIENNE I JASKINIOWE

1. Data: 2016-02-06 00:31:51

Temat: TROLLE BAGIENNE I JASKINIOWE
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz sama zajmuje się wyłapywaniem trolli w grupie KOD, od kilku tygodni jest ich
zatrzęsienie. Założyli nawet własną grupę, o blisko 10 tysięcy członków liczniejszą
niż prawdziwa. - Polaków jest w niej niewielu, głównie ludzie z Arabii, Kataru,
Kuwejtu, Pa-kistanu o imionach Ahmed czy Mohammed. Obserwowaliśmy, jak ta grupa
rośnie, w ciągu godziny przybywało tysiąc człon-ków, Więc jest oczywiste, że byli po
prostu zasysani z jakiejś bazy - mówi Dłużniewska.
Nie ma pojęcia, kto za to zapłacił. - Żeby się dowiedzieć, mu-sielibyśmy przyjąć
taktykę naszych przeciwników, czyli zinfiltrować ich grupę. To jest dla nas etycznie
nie do przyjęcia - tłumaczy.
Zauważyła, że ci, którzy hejtują KOD, dzielą się na kilka grup. Jedni to ideowcy,
inni gimbaza, a jeszcze kolejni to klasyczne trolle - jakich nazywa - bagienne i
jaskiniowe.
- Troll bagienny dostaje skrypt i jedzie. Zadaje sześć pytań w stylu: "A gdzie
było PO, jak zabierali nam trzeci filar?". Zada-niem trolla jaskiniowego jest z kolei
dezintegracja grupy, czy-li wrzucenie tematu, który zasieje niepewność. Na przykład:
"Moja teściowa jest zwolenniczką PiS, jak mam ją nakłonić, żeby uwierzyła w KOD?".
Członkowie grupy chcą być uprzejmi, wrzu-cają artykuły, żeby jakoś pomóc. Cała grupa
zaczyna intereso-wać się tym człowiekiem, na bok idą inne tematy i o to chodzi. W
końcu ktoś nie wytrzymuje i zaczyna rzucać wulgaryzmami. Troll robi print screen
takiej wypowiedzi - następnego dnia w prawicowych "nieza-leżnych" mediach ukazuje się
komunikat, że KOD nienawidzi Kaczyńskiego. To są tak zwane ustawki - opowiada
Dłużniewska.
I ona, i inni administratorzy pracują po kil-kanaście godzin na dobę. Nie jest
łatwo, bo trolle ich też atakują. Odpala człowiek rano komputer, a tam pornografia
albo zdjęcia porozrywanych ciał. - To mała cyberwojna - mówi.

http://pis-da.blogspot.com/2016/01/hejterzy-bez-zaha
mowan.html?m=1

2. Data: 2016-02-06 08:46:37

Temat: Re: TROLLE BAGIENNE I JASKINIOWE
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2016 o 00:31, glob pisze:
> Teraz sama zajmuje się wyłapywaniem trolli w grupie KOD,
> http://pis-da.blogspot.com/2016/01/hejterzy-bez-zaha
mowan.html?m=1

Piszesz o trollach a strona nazywa się "pis-da", więc jak to jest?

3. Data: 2016-02-06 08:51:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 lutego 2016 08:46:37 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
mowan.html?m=1

> Piszesz o trollach a strona nazywa się "pis-da", więc jak to jest?

Duzie chłopci i duzie dziewcinki ź obu stłon bawiom siem f piegi ;)

4. Data: 2016-02-06 13:06:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
mowan.html?m=1

Piszesz o trollach a strona nazywa się "pis-da", więc jak to jest?

Pis ci da czyli widzisz jak manna ci leci z nieba? Propaganda kłamstwa osiągneła
zenitu i wręcz niemożliwe aby tego nie robili ORMOwcy internetowi, którzy biegną z
pałami na każdy fakt czy krytykę Pis.

Re: globik- czy krwawi ci serce?
globik- czy krwawi ci serce?