Ta grupa to...

1. Data: 2000-09-11 14:03:51

Temat: Ta grupa to...
Od: "annya" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

User Kamil Dzióbek wrote:
SUB: Ta grupa to...
> Pl.sci.psychologia. Czy mugl by mnie ktos wprowadzic w temat grupy, bo
> wydaje mi sie ze wiekszosc dyskutantow niemuwi na temat. Czy ta grupa ma
> jakies zalozenia, tematy tabu?

Nie jest to grupa moderowania, wiec kazdy mowi o czym chce.
Jednak wiekszosc osob nie trafila tu przez przypadek...
...wybrali ja dlatego, ze interesuja sie psychologia. Tym samym
wiekszosc dyskusji toczy sie wokol psychologii wlasnie
i pokrewnych tematow. Zalozen z zalozenia nie ma zadnych,
tabu tez nie istnieja...
...i jesli gdziekolwiek mialbys pisac o swojej zaleznosci miedzy
w.k. a zdrowiem filozoficznym to mysle, ze to jest najlepsze miejsce
na usenecie. Tylko nie gniejwaj sie jak ktos zamiast posmiac sie z danego
posta zrobi ci swojego rodzaju psychoanalize. Ale nie martw sie, nie ma tu
przeciez zadnych psychopatek, wiec nie masz sie czego obawiac ;)))

pozdrwaiam i gratuluje krotkowzrocznosci....

play the game with my mind