Ta sama prosba

1. Data: 2002-03-22 12:41:27

Temat: Ta sama prosba
Od: "Bonzi" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie jeszcze raz do was z prosba o pomoc, pytanie moje to: czy ktos
moze mi powiedziec jaka moze byc przyczyna szumu w w jednym uchu,
badanie laryngologiczne nie wykazalo zmian , gdzie powinnam sie udac do
jakiego lekarza??? a moze ktoś wie jaka moze byc przyczyna tego, czy moze
jest to poczatek jakiejs choroby? dolegliwosci mecza mojego tate (53 lata)
Bardzo dziekuje z góry

2. Data: 2002-03-22 12:53:00

Temat: Re: Ta sama prosba
Od: "Tomasz" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bonzi" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> jaka moze byc przyczyna szumu w w jednym uchu,

> badanie laryngologiczne nie wykazalo zmian , gdzie powinnam sie udac do
> jakiego lekarza???

Skoro laryngolog nic nie znalazl to moze kardiolog (ewentualnie
lekarzPOZ)??
Szum w uszach moze byc objawem (IMHO) nadcisnienia tetniczego.
POzdrawiam
TOmasz

3. Data: 2002-03-22 13:47:35

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a napisz mi jakie badania zalecil laryngolog
czy tylko zajrzal do ucha ?
czy zrobil audiogram , otoemisje akustyczna, audiogram elektrofizjologiczny
rtg czaszki , TK?
podro Tichy

4. Data: 2002-03-22 14:24:20

Od: "Bonzi" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko zajrzał do ucha, nosa, gardła i przepisał leki: BUDERHIN, ALERIC I
CALCIUM ale z tego co przeczytała na ulotkach są to leki przeciwalergiczne a
przeciez mój tato nie ma alergii, lekarz jeszcze powiedział ze jak nie
przejdzie to da inne leki, czy to wszystko jest normalne bo mi sie wydaje ze
nie. Moze trzeba i śc do kardiologa lub neurologa nie mam pojecia

5. Data: 2002-03-22 17:55:27

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy twoj tata ma ubytek sluchu ? to znaczy czy moze ostatnio gorzej
slyszy na jedno ucho?
czy szum jest w obu uszach na raz?
jaki charakter jest tego pisku?
nie wiem gdzie mieszkasz ja polecalbym