Tabletki Alphol

1. Data: 2004-01-05 16:26:30

Temat: Tabletki Alphol
Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba tak sie to pisze.

W listopadowej MC przeczytałam o takich tabletkach, które ponoć maja
rewelacyjny wpływ na skórę.
Czy znacie takie tabletki? Jeśli tak to napiszcie czy warto kupić Są dosyć
drogie (ponad 30 zł.).

1. Data: 2004-01-05 16:27:38

Temat: Re: Tabletki Alphol
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie takie tabletki? Jeśli tak to napiszcie czy warto kupić Są
dosyć
> drogie (ponad 30 zł.).

drogie to pojecie wzgledne a za ile sztuk wiesz moze??
to moze oplaca sie kupic skoro takie rewelacyjne

Kamila

1. Data: 2004-01-05 16:38:44

Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości
> to moze oplaca sie kupic skoro takie rewelacyjne
>
> Kamila

No właśnie, czy takie rewelacyjne to próbuje się dowiedzieć, może jest ktoś
na grupie kto te tabletki przetestował.

Dowiedziałam się właśnie, że Alphol kosztyje 34 zł. za 60 sztuk. Trzeba
zażywać 2-3 razy dziennie po dwie tabletki.
Więc czy to się opłaca? Pewnie tylko wtedy jeśli okaże się, że są naprawdę
bardzo skuteczne, wtedy cena nie jest istotna.

1. Data: 2004-01-05 16:43:00

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naprawdę
> bardzo skuteczne, wtedy cena nie jest istotna.

eee jakby jedna sztuke dziennie to by na 2 msc styklo
niestety nie znam tego ale jak chcesz to sie zapytam w aptece mam jedna
taka zaprzyjazniona pania ktora byle czego nie wcisnie

Kamila

1. Data: 2004-01-05 17:51:17

Od: "Małgorzata Ziętek \(MM\)" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak chcesz to sie zapytam w aptece mam jedna
> taka zaprzyjazniona pania ktora byle czego nie wcisnie
>

> Kamila

Jeśli możesz to zapytaj i napisz na priv.

Z góry dziękuję
Małgorzata

1. Data: 2004-01-05 18:06:33

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli możesz to zapytaj i napisz na priv.
>
> Z góry dziękuję
> Małgorzata

ok :-)

Kamila

1. Data: 2004-01-06 18:00:15

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Ziętek (MM) <g...@p...onet.pl> wrote:
> Jeśli możesz to zapytaj i napisz na priv.

Ejno! Nie na priv tylko tutaj, inni też chcą wiedzieć, co dobre a co nie =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-01-06 19:05:13

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ejno! Nie na priv tylko tutaj, inni też chcą wiedzieć, co dobre a co nie
=]

> Pozdrawiam,
> Karola

spoko spoko

Kamila

Próbki normadermu Vichy
puder rozświetlający
Witajcie:-)
suplement diety GTE - informacja handlowa
i ja pochwale