Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(

51. Data: 2007-05-21 20:16:09

Temat: Re: Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:f2s0rq$pvk$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Ciśnienie nie spadnie od samego "chcenia"...:)))
Ani od żadnej diety jeżeli jest wywołane wadą wrodzoną.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

52. Data: 2007-05-21 21:55:18

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ani od żadnej diety jeżeli jest wywołane wadą wrodzoną.

Nie można być pewnym, że dieta nie pomoże, jak się tej zmiany nie
spróbowało? Piszesz tylko o swoim "widzi mi się..."...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

53. Data: 2007-05-25 08:21:53

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie można być pewnym, że dieta nie pomoże, jak się tej zmiany nie
> spróbowało? Piszesz tylko o swoim "widzi mi się..."...:)))

A fizykę to miałeś? To poszukaj jaka jest różnica pomiędzy ciśnieniem przy
wprowadzaniu płynu z daną siłą do naczynia szerokiego, a wąskiego. Żadna
dieta nie poszerzy zwężonej aorty. Podobnie jak już pisałam wcześniej nie
wyrośnie mi brakująca zastawka.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

Wyciete dziaslo miedzy zebami - czym plukac
Jaka profilaktyka przy RZS?
leczenie za granicą
Izotec
grzybica?