Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(

1. Data: 2007-05-16 22:33:55

Temat: Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(
Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
znacie jakies tabletki antykoncepcyjne dla mlodej dziewczyny 26 po
ktorych sie nie tyje?
Nie mam problemow z nadwaga ale po stosowaniu tabletek Harmonet
przytylam w ciagu miesiaca 7kg.
chcialam stosowac hormonalne tabletki anty ale to tycie po nich mnie
przeraza.
Dziekuje z gory za pomoc.

2. Data: 2007-05-16 22:47:34

Temat: Re: Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akryl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w ciagu miesiaca 7kg.
> chcialam stosowac hormonalne tabletki anty ale to tycie po nich mnie

Po tabletkach jako takich przytyć nie można. Tyje się tylko i wyłącznie od
złych proporcji BTW (białko, tłuszcz, węglowodany). Do tycia przyczyniają
się tylko i wyłącznie węglowodany: słodycze, pieczywo, kasze, makarony, ryż,
owoce, soków owocowych słodzonych. Nie można utyć od mięsa, podrobów,
wędlin, serów, śmietany czy jarzyn.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-05-16 23:17:55

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> [...]
> się tylko i wyłącznie węglowodany: słodycze, pieczywo, kasze, makarony, ryż,

Mierzynski przestan plesc bzdury. Sa "pastylki" po ktorych pewni ludzie tyja
i nie ma to zadnego zwiazku z proparcjami BTW.
Do tycia przyczynia sie tylko i wylacznie nadmiar zjadanch kalorii w stosunku do
potrzeb metabolicznch danego organizmu.

Nie można utyć od mięsa, podrobów,
> wędlin, serów, śmietany czy jarzyn

....niestety mozna i to nawet bardzo !

4. Data: 2007-05-17 04:46:35

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w ciagu miesiaca 7kg.
> chcialam stosowac hormonalne tabletki anty ale to tycie po nich mnie

Długo je brałaś? Ja po pierwszych tabletkach też przytyłam (a raczej
skoczyła mi waga, bez większych zmian w wyglądzie). Gdzieś po trzecim
opakowaniu waga zaczeła spadać. Problemem jest raczej zatrzymanie wody w
organiźmie niż tycie samo w sobie.
Jeśli jest tak jak myślę to przytyjesz po każdych tabletkach, potem powinnaś
wrócić do normalnej wagi.

c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

5. Data: 2007-05-17 06:22:28

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przytylam w ciagu miesiaca 7kg.
> chcialam stosowac hormonalne tabletki anty ale to tycie po nich mnie

nie ma pigulek idelanych dla wszytskich.trzeba sprawdzic metoda prob co
niekoniecznie ejst fajne dla organizmu i psychiki.
faktyznie 7 kg w 1 cyklu to sporo

byc moze nie dla niej taka metoda.
p.

6. Data: 2007-05-17 07:12:00

Od: pulsar <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> faktyznie 7 kg w 1 cyklu to sporo
>
> byc moze nie dla niej taka metoda.
> p.

A te 7kg, to wzięło się skąd? Przecież nie
z samych tabletek...

--
Pozdrawiam, pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

7. Data: 2007-05-17 07:16:47

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> i nie ma to zadnego zwiazku z proparcjami BTW.
> Do tycia przyczynia sie tylko i wylacznie nadmiar zjadanch kalorii w

Nigdy nie komentowałam optymalnych fantazji, ale teraz powaliło mnie na
kolana doświadczenie optymalnego mężczyzny w zakresie efektów działania
tabletek antykoncepcyjnych. Niejedno opakowanie ma za sobą... ;-)

Ania

8. Data: 2007-05-17 07:23:49

Od: pulsar <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> [...]
> kolana doświadczenie optymalnego mężczyzny w zakresie efektów działania
> tabletek antykoncepcyjnych. Niejedno opakowanie ma za sobą... ;-)

A ja się nie dziwię. Może raczej efekty tych niejednych
opakowań miewał... pod sobą. Spróbuj zrozumieć i bardziej
dbaj o kolana... ;)

9. Data: 2007-05-17 08:03:28

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:f2gvgv$68c$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> kolana doświadczenie optymalnego mężczyzny w zakresie efektów działania
> tabletek antykoncepcyjnych. Niejedno opakowanie ma za sobą... ;-)

Dobrze, to teraz wyjaśnij jak miałyby przebiegać procesy biochemiczne w
organizmie względem rzekomego tycia od tabletek? Pytanie retoryczne,
ponieważ jest to kompletnie niemożliwe! Tabletki mogą wpływać na tycie (np.
tabletki hormonalne), ale nie lekarstwa są PRZYCZYNĄ BEZPOŚREDNIĄ TYCIA,
tylko POŚREDNIĄ. Bezpośrednią będzie zawsze dieta!!! Ludzie, zacznijcie
wreszcie myśleć!
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-05-17 08:15:52

Od: pulsar <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> [...]
> tabletki hormonalne), ale nie lekarstwa są PRZYCZYNĄ BEZPOŚREDNIĄ TYCIA,
> tylko POŚREDNIĄ. Bezpośrednią będzie zawsze dieta!!! Ludzie, zacznijcie

Nie oczekuj zbyt wiele od piszących tu ludzi.
Sam masz problemy ze zrozumieniem, że oni nie
chcą Twoich rad, ba nawet wmawiają Ci sekciarstwo...

--
Pozdrawiam, pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Wyciete dziaslo miedzy zebami - czym plukac
Jaka profilaktyka przy RZS?
leczenie za granicą
Izotec
grzybica?