Tabletki antykoncepcyjne.

21. Data: 2002-12-04 11:05:54

Temat: Odp: Pigułki antykonc. + cellulit
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie tak bywa, jakos wczesniej tego w twojej wypowiedzi nie
> znalazlam a tylko zapewnienie

Wyrażenie "nie powinno" nie oznacza "tak jest zawsze" ;-)

> I nie sadze ze jestem jednym z niewielu wyjatkow - gdyby tak bylo
> takie pytania nie pojawialyby sie ciagle roznych grupach dyskusyjnych.

Często takie pytanie zadaje osoba, która zamierza brać pigułki i dlatego
pyta, a to wcale nie oznacza, że tak jest

> aha i nie atakuje cie dlatego ze denerwuje mnie ze przytrafilo sie to
> wlasnie mnie
> atakuje cie dla zasady :-) bo taka czepialska nature mam :-)

To współczuję ;-)
Kasia

22. Data: 2002-12-04 11:28:22

Temat: Re: Pigułki antykonc. + cellulit
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 4 Dec 2002 12:05:54 +0100, "mysza" <m...@w...pl>
wyskrobal sobie:

>To wspó?czuj? ;-)

ale mi z tym nie jest zle :-)
wrecz przeciwnie :-)
koncze bo to juz nie w temacie grupy :-)

m3duz4

23. Data: 2002-12-08 17:56:43

Temat: Re: Tabletki antykoncepcyjne.
Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> co nie znaczy, ze dla kazdego to sie dobrze konczy:(
> po ponad 5 latach brania tabletek mam problem z wątrobą a obraz
> jajników wskazuje na niemożność zajścia w ciążę - jak stwierdziła p.
> doktor po długim przyjmowaniu pigulek ten obraz jajników należy
> przyjąc za rzecz normalna
>
> Ewa

A czy ta p.doktor nie doradziła żadnej przerwy w przyjmowaniu pigułek? Bo
jeśli to ona przepisała ten środek i przez tyle czasu wydawała na niego
recepty, bez uprzedzenia Cię o ewentualnych konsekwencjach to imho jest
niekompetentnym lekarzem. Poza tym co pół roku powinno wykonywać się
badania, które mają na celu wyeliminowanie ryzyka związanego z powikłaniami.
W końcu po to się je robi, by wcześnie móc ocenić, jeśli coś będzie nie tak
ze zdrowiem.

--
pozdrawiam,
Elvira