Tak manupuluje sie ludzmi w demokracji

1. Data: 2008-06-06 09:49:48

Temat: Tak manupuluje sie ludzmi w demokracji
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Korwin - jak zwykle celny:

"Zyjemy w swiecie w ktorym politycy, dziennikarze, buiokracji,
tworza wirtualny swiat ktory nie ma nic wspolnego ze swiatem rzeczywistym"

[po to zeby manupulaowac opinia publiczna i realizowac swoje cele]

"Tak naprawde w demokracji rzadzi nie lud,
tylko ten kto manipuleuje opinia publiczna".

calosc:
http://pl.youtube.com/watch?v=3hxjY0fFHIs

---
Duch
Do Donalda marzen dorzucmy jeszcze to
zeby do kosmosu podeszlo sie pieszo.

2. Data: 2008-06-06 09:57:59

Temat: Re: Tak manupuluje sie ludzmi w demokracji
Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> "Tak naprawde w demokracji rzadzi nie lud,
> tylko ten kto manipuleuje opinia publiczna".

To ten mędrzec, który proponuje zlikwidowanie komunikacji miejskiej, żeby
było wiecej miejsca dla samochodów?
Brawa!

3. Data: 2008-06-06 10:12:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie ma tu gdzieś grupy pt. polityka?

M.

Jak dołączymy politykę do dość krewkich temperamentów osób przeglądających
grupę, to się w czysto psychologiczny sposób zaciukamy łyżeczkami do kawy.

4. Data: 2008-06-06 10:43:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> grupę, to się w czysto psychologiczny sposób zaciukamy łyżeczkami do kawy.

przy okazji rozmów o polityce, oceniamy się nawzajem pod kątem
psychologicznym :p

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

5. Data: 2008-06-06 10:46:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przy okazji rozmów o polityce, oceniamy się nawzajem pod kątem
> psychologicznym :p

hah, coż...
W każdym razie nie żadne z nas nie jest ciche i nieśmiałe.

Jeszcze kilka osób i osiągniemy niezłą siłę rażenia. W Gtonach? ...nawet
zapalnik w postaci XLki już mamy.

M.

6. Data: 2008-06-06 10:49:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Jak dołączymy politykę do dość krewkich temperamentów osób przeglądających
> grupę, to się w czysto psychologiczny sposób zaciukamy łyżeczkami do kawy.

A dlaczego akurat łyżeczkami, i dlaczego do kawy?
Nie lepiej widelczykami do tortu? ;-)

Ewa

7. Data: 2008-06-06 10:53:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lepiej widelczykami do tortu? ;-)

Widelczykiem do tortu to każdy glupi potrafi :-).
Próbowalaś łyżeczką? do kawy?

M.

8. Data: 2008-06-06 11:02:51

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> hah, coż...
> W każdym razie nie żadne z nas nie jest ciche i nieśmiałe.

to tylko jednam wciąż literkowe maski.
w realu może być inaczej.

> Jeszcze kilka osób i osiągniemy niezłą siłę rażenia. W Gtonach? ...nawet
> zapalnik w postaci XLki już mamy.

no kilka bitew psp pamięta... :)

9. Data: 2008-06-06 11:15:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Widelczykiem do tortu to każdy glupi potrafi :-).
> Próbowalaś łyżeczką? do kawy?

Wstyd się przyznać, ale ja widelczykiem do tortu też nie próbowałam. ;-)

Ewa

10. Data: 2008-06-06 11:20:17

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

Chcialem uzupelnic swietny tekst ktory zamieszony byl w watku
z 6 czerwca, "Jak manipuluje sie polska polityka".
Korwin wlasnie o tym samym mowi.

Tak, poniewaz to grupa psychologia,
a nie polityka, proponuje skupic sie na psychologicznym aspekcje,
ktory jest bardzo ciekawy.

Duch
P.S.
Czy manipulacja mediow to jakis drazliwy temat?

Transseksualizm
dorośli? bez przesady. dzieci
czarkuuuuu! czyżbyś oglądał? :)
przemoc w rodzinie - vs przemoc domowa