Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurwysyny, polskie skurwysyny.

Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurwysyny, polskie skurwysyny.

1. Data: 2009-08-14 12:26:46

Temat: Tak się kończy uczona przez KK nieufność do badań naukowych, i fanatyzm czystości języka. Zaczynacie prześladować niepełnosprawnych.Skurwysyny, polskie skurwysyny.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

46,Dyslektycy_straca_ulgi_na_egzaminach_.html?utm_so
urce=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=856991

PRZEGLĄD PRASY. Ani na sprawdzianie po podstawówce, ani na egzaminie
gimnazjalnym, ani na maturze ma nie być już ulg dla dyslektyków -
wprowadzenie takich zmian rozważa, według "Rzeczpospolitej", resort
edukacji.

_________________
Masy geniuszy nigdy nie będzie. To niemożliwe z definicji. Niektórzy
się
przebijają mimo dysleksji, ale co z tego? To znaczy, że innym mamy
utrudniać
życie? To, że jest wielu oszustów, którzy wyłudzają zaświadczenia to
oczywiste. Ale z emeryturami i rentami jest tak samo. Proponujecie w
ogóle ich

nie płacić? Trzeba uszczelnić system wydawania zaświadczeń, a nie
uwalać
wszystkich. Ktoś tu pisze, że nie spotkał nikogo dorosłego, kto by
robił
błędy. Albo masz mało znajomych, albo nie czytasz tego co piszą lub
błędy
poprawia im komputer. Ja znam wielu ludzi z dysleksją i zapewniam, że
nie są
ani leniwi, ani głupi. Pamiętam też, że wielu z nich było gnojonych w
szkole
przez tępych nauczycieli.

iceum im. Stefana Batorego

2. Data: 2009-08-14 13:35:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> nie są
> ani leniwi, ani głupi. Pamiętam też, że wielu z nich było gnojonych w

Ciekawe, za komunizmu , tak podobno potwornego, ja mogłem zdać
egzaminy, gdyż ludzie kultury pomagają słabszem[ to jest definicja] ,
bydło atakuje słabszych, bo jest poza kulturą i zachowuje się jak
dzicz.
Za wolnej podobno polski, nieskończyłbym nawet podstawówki i jeszcze
ciemnota wmawiałaby mi że to moja wina.
Z tego co zaobserwowałem, pisowi nauczyciele prześladują uczniów.
Pamiętacie może te skandale, szantaże=Skończysz szkołę jak podpiszesz
zgodę na niepisania matury. Z tego co na własne oczy zobaczyłem,
robiono to ludziom ,którzy politykowanie nauczycielki mieli w 4
literach. Tak więc Ona stwierdziła, że tacy nie nadają się do matury.
Oczywiście fałszowała też język polski i chwałe polsce nosła , ucząc
uczniów,np; że Wesele odniosło ogromny sukces na Zachodzie.
Ciut zmineła się z prawdą, bo Wesele odniosło całkowitą klapę, jako
dramat niedostarczający wartości uniwersalnych, niewzbogacający po
prostu, zaściankowy i prowincjonalny. Jak ładnie krowa pisowska
fałszowała obraz rzeczywistości, ku chwale ojczyzny. Jaką ci ludzie,
uczniowie, mogą mieć teraz świadomość, obraz rzeczywistości.?

3. Data: 2009-08-14 15:10:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> fałszowała obraz rzeczywistości, ku chwale ojczyzny. Jaką ci ludzie,
> uczniowie, mogą mieć teraz świadomość, obraz rzeczywistości.?

W wiadomościach=radio=właśnie mówili to o czym piszę, według badań
naukowców 15% społeczeństwa ma dyslekcję i wypowiadała się babka, że
to nie są fanaberie, tylko schorzenie , dzieci te już zostały
okaleczone przez naturę, a większości to bardzo inteligentni
uczniowie. Czyżby znowu zamach bydła na elitę ? Z ramienia kk, bo co
raz częściej zauważa się ataki katoli , wyzywające od antypolskości
ludzi nieumiejących pisać poprawnie.?

4. Data: 2009-08-14 18:01:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> uczniowie. Czyżby znowu zamach bydła na elitę ? Z ramienia kk, bo co
> raz częściej zauważa się ataki katoli , wyzywające od antypolskości

Z ostatniej chwili , psychiatrzy wyją, zbierają konferencje PRZECIWKO
DYSKRYMINACJI DZIECI Z DYSLEKCJA .
Tą chorobę odkryto 1896 r. Jest wpisana do miedzynarodowego kodeksu
chorób. W polsce uznano ją w dwudziestoleciu.
Są po prostu ludzie w szoku, dla porównania mówią o dzieciach z
wadami wzroku, bo to rawo wygląda tak jakby one też miały przystępować
do egzaminów bez okularów.
Tak bydło zaprześladuje wszystkich w tym kraju , jak będziecie
siedzieli wszyscy i udawali , że nic się nie dzieje, ledwo co z tego
szamba cokolwiek już widać.

5. Data: 2009-08-14 20:26:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> Tak bydło zaprześladuje wszystkich w tym kraju , jak będziecie
> siedzieli wszyscy i udawali , że nic się nie dzieje, ledwo co z tego

http://dysleksjarozwojowa.wordpress.com/2007/07/01/p
ierwotne-przyczyny-dysleksji-rozwojowej/

3.koncepcja organiczna- jedna z najstarszych koncepcji; upatruje
przyczyny dysleksji w mikrouszkodzeniu struktury okolic mózgu, które
dotyczą czynności pisania i czytania (czynniki patogenne: chemiczne,
fizyczne i biologiczne oddziałują na centralny układ nerwowy w okresie
okołoporodowym); od 1982 roku w Bostonie prowadzone są badania na
mózgach osób, które za życia cierpiały na dysleksję; stwierdzono, iż w
lewej półkuli mózgu w okolicach związanych z mową istnieją zmiany;
znaczne zmiany strukturalne stwierdzono w okolicy zakrętu kątowego,
"ośrodka czytania"; są to pierwsze dowody na organiczne uwarunkowanie
dysleksji rozwojowej;

4.koncepcja hormonalna- jedna z najnowszych koncepcji; przyczyn
dopatruje się w niedokształceniu struktury niektórych okolic kory
mózgowej i nieprawidłowym modelu rozwoju mózgu, tzn. zablokowaniu
rozwoju lewej półkuli mózgowej (czynniki patogenne: nadprodukcja
hormonów, np. testosteronu); nadprodukcja hormonu męskiego w okresie
prenatalnym powoduje zaburzenia funkcjonowania systemu
immunologicznego, zablokowanie rozwoju lewej półkuli mózgu i
kompensacyjny rozwój półkuli prawej;
5.koncepcja psychodysleksji- przyczynami dysleksji są funkcjonalne
zaburzenia centralnego układu nerwowego - emocjonalne ..............

E, Draga, Draga
Towjądrysiowi...
POJEDYNEK
RODZAJE GwNA