Takie spaghetti mi wyszło [p]

1. Data: 2007-01-15 10:49:20

Temat: Takie spaghetti mi wyszło [p]
Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak uczyniłam:

3 udka kurczaka natarłam w sobotę wieczorem przetartym ząbkiem czosnku, oliwą
(np. z oliwek), solą, pieprzem, wrzuciłam ten ząbek czosnku i udka do naczynia
żaroodpornego z przykrywką, dodalam sok z 1 czerwonego grejpfruta i pół cytryny
i zostawiłam na noc.
Rano wstawiłam na 40 minut do piekarnika na 180 stopni. 20 minut piekłam
przykryte, 20 bez.
Poczekałam aż wystygnie. Oddzieliłam mięso od kości, pokroiłam na kawałki.
W międzyczasie ugotowałam tak na oko 250-300g. makaronu szpinakowego.
Odcedziłam, wrzuciłam do wielkiego rondla, do tego dalam kurę, 2 czubate
łyżeczki pesto i 2 garście pokrojonych orzechów włoskich, pokrojonych na drobno,
odrobina oleju, sól i pieprz do smaku. Podgrzałam aż do gorącości i przełożyłam
do miski, a do potrawy w misce dodałam startej mozarelli.

Smakowało bardzo, bardzo :)

Pozdrawiam

Kajetana Kinga

2. Data: 2007-01-15 11:02:14

Temat: Re: Takie spaghetti mi wyszło [p]
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok wrote:

> [...]
> drobno, odrobina oleju, sól i pieprz do smaku. Podgrzałam aż do
> gorącości i przełożyłam do miski, a do potrawy w misce dodałam startej

Wygląda obiecująco, chyba się skuszę i zrobię.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2007-01-15 11:21:38

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:eofmvn$57a$2@inews.gazeta.pl...
> Kajetana_Kinga aka Słowotok wrote:
>
> Wygląda obiecująco, chyba się skuszę i zrobię.
Dzięki, zwłaszcza, że był to trochę eksperyment. A zaczęło się od tego, że
gdzieś w internecie przeczytałam przepis na kaczkę, która była marynowana albo
pieczona w soku pomarańczowym, do tego wizyty w Almie gdzie są różne przeróżne
makarony i prawdziwe sery - mniam.

> Pozdrawiam
> Bea
Pozdrawiam

Kajetana Kinga

4. Data: 2007-01-15 13:33:16

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-01-15 11:49:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kajetana_Kinga aka Słowotok* skreślił te oto słowa:

> Smakowało bardzo, bardzo :)

Ciesze sie, bo sie delikatnie obawiałam efektu :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

5. Data: 2007-01-15 13:34:00

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Dnia 2007-01-15 11:49:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *Kajetana_Kinga aka Słowotok* skreślił te oto słowa:

> Ciesze sie, bo sie delikatnie obawiałam efektu :)

Nie doceniasz mojej intuicji kulinarnej! :))

Pozdrawiam

Kajetana Kinga

6. Data: 2007-01-15 13:35:02

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-01-15 14:34:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kajetana_Kinga aka Słowotok* skreślił te oto słowa:

> Nie doceniasz mojej intuicji kulinarnej! :))

A tego kuraka sie obawiałam, tej :)
Bo składniki gwarantowały smaczny efekt.

7. Data: 2007-01-15 14:02:01

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tego kuraka sie obawiałam, tej :)
> Bo składniki gwarantowały smaczny efekt.

Jednak piekarnik, choć nie najnowszy (i dłuuugo się nagrzewa) sprostał zadaniu.
Kurczak też :))

Pozdrawiam

Kajetana Kinga

ŚNIADANIE
gotowe jedzenie z marketu :(
Z cyklu co przywieźć - z Indii?
Tosty
Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik