Tamborek jeszce raz

1. Data: 2005-07-11 12:59:45

Temat: Tamborek jeszce raz
Od: "Władysława-Dziunia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam link do sklepu w USA . Niestety z angelskim jestem na bakier ale
myślę że któraś z Was zajrzy na tą stronkę i zorientuje się jak i co. Ceny
chyba niższe niż na sewanso.co.uk/ , lecz nie wiadomo jak wyglądałaby
przesyłka.
link http://www.yarntree.com/025qsnap.htm

Pozdrawiam wszystkich
Dziunia -Kwidzyn

2. Data: 2005-07-11 13:16:25

Temat: Re: Tamborek jeszce raz
Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysława-Dziunia <d...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> myślę że któraś z Was zajrzy na tą stronkę i zorientuje się jak i co. Ceny
> chyba niższe niż na sewanso.co.uk/ , lecz nie wiadomo jak wyglądałaby

Witam

Nie wiem czy jest mozliwość zakupu od nich bezpośrednio ze strony. Z tego co
widzę, to podają nam namiary swoich sprzedawców w całych Stanach oraz w
Singapurze i w Chile.
Jest co prawda telefon, ale na chwilę obecną nie bardzo mam możliwość
zadzwonić do USA i zapytac się czy można kupic on-line.

Pozdrawiam
Michalina

3. Data: 2005-07-11 13:27:16

Od: "Władysława-Dziunia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dole strony jest e-mail, gdybyś spróbowała napisać?

Dziunia-Kwidzyn

4. Data: 2005-07-11 13:49:11

Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysława-Dziunia <d...@i...pl> napisał(a):

> Na dole strony jest e-mail, gdybyś spróbowała napisać?
>
> Dziunia-Kwidzyn

Masz rację, nie pomyślałam. Mail juz poleciał, dam znać, jak odpowiedzą.

Pozdrawiam
Michalina

5. Data: 2005-07-11 13:52:20

Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysława-Dziunia <d...@i...pl> napisał(a):

> Na dole strony jest e-mail, gdybyś spróbowała napisać?
>
> Dziunia-Kwidzyn

A jeszcze pytanie z innej beczki.
Ja jestem raczej nieudolna,jezeli chodzi o przeliczanie tych cali na
centymetry i odwrotnie. A na dodatek jestem leniwa i nie chce mi się szukać
takiego przelicznika :)
Może orientujesz się jak mają się te rozmiary podane na ich stronach do
naszych centymetrów?

6"x6"
8"x8"
11"x11"
11"x17"
17"x17"

Albo może ktoś nas (mnie) uświadomi, ile to na "nasze" :)

Pozdrawiam
Michalina

6. Data: 2005-07-11 13:57:14

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...pl> napisał
w wiadomości news:dattik$ruq$1@inews.gazeta.pl...

1 cal=2,54 cm :)

Ola

7. Data: 2005-07-11 13:57:23

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-11 15:52:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Michalina Jaskólska-Pyrek* skreślił te oto słowa:

> [...]
> 11"x17"
> 17"x17"
>
> Albo może ktoś nas (mnie) uświadomi, ile to na "nasze" :)

Google ma wbudowany bardzo fajny kalkulator.
Forma zapatynia to "x IN y"
Można przeliczac miary, waluty...

http://www.google.com/search?hl=pl&q=inch+in+cm&btnG
=Szukaj+w+Google&lr=

http://www.google.com/search?hl=pl&q=6+inch+in+cm&bt
nG=Szukaj&lr=

http://www.google.com/search?hl=pl&q=8+inch+in+cm&bt
nG=Szukaj&lr=

--
Lia

8. Data: 2005-07-11 14:00:10

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 11"x17"
> 17"x17"
>
> Albo może ktoś nas (mnie) uświadomi, ile to na "nasze" :)

W poprzednim wątku o tamborkach był podany link do sklepu gdzie już
przeliczyli.Oto ten sklep.Podane jest w calach i cm.

http://www.sewandso.co.uk/ran549-0.html

Agas

9. Data: 2005-07-14 06:25:52

Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam odpowiedz w sprawie tamborka.

Generalnie mają jeszcze jakieś sklepy w UK, Francji, Hiszpanii i we
Włoszech. Jeśli ktoś jest zaineteresowany ich adresami, to pani nam chętnie
poda.
Jeśli nie pisze, że możemy kupić to bezpośrednio. Chciałaby tylko wiedzieć
który Q-snape (tamborek) nas interesuje i w jakiej ilości, to wtedy podac
nam będzie mogła koszty transportu.

Także dla chętnych - jeśli ktoś byłby zainteresowany zakupem, proszę o maila
jaka wielkość i jaka ilość. Poczekam na wasze maile do przyszłego tygodnia i
wyślę zapytanie w środę.

Pozdrawiam
Michalina

10. Data: 2005-07-14 07:09:53

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam z innej beczki pytanie. Na podanych stronach ceny są różne.
Ktos to może przeliczył na złotówki tak dla porównania?
Gocha

http://www.gazeta.pl/usenet/

xxx Lanarte podziękowania
(haft) bikini