Tamtamy dla warszawianek

1. Data: 2002-08-22 18:29:03

Temat: Tamtamy dla warszawianek
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie donosze ze dowiedzialam sie u zrodla o interesujacej promocji muliny
DMC w hali polskiej na kolejowej w Wawie. Od soboty bedzie kosztowac 1,70PLN.

Pozdrawiam,
sekutnica

1. Data: 2002-08-22 20:06:25

Temat: Re: Tamtamy dla warszawianek
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
muliny
> DMC w hali polskiej na kolejowej w Wawie. Od soboty bedzie kosztowac

Serdeczne dzięki za uprzejmy donos. Więcej takich!!!!!

Chciałam jechać jutro, ale poczekam w takim razie.

Ela

1. Data: 2002-08-22 20:57:02

Od: "stynka" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Uprzejmie donosze ze dowiedzialam sie u zrodla o interesujacej promocji
muliny
> DMC w hali polskiej na kolejowej w Wawie. Od soboty bedzie kosztowac
1,70PLN.

A ja od siebie dodam, ze pasmanteria czynna na razie od 9 do 18, a w soboty
od 9 do 15.
Jesli jednak ktoras chcialaby przyjechac pozniej, mozna zadzonic i umowic
sie, a wlasciciele poczekaja!!!
Oto numer: 503 120 202.

Pozdrowienia,
stynka

PS No i w ogole przybylo tam ostatnio towarow, az tloczno sie zrobilo.
Miejsce dla wozka jednak jest, specjalnie zostawione ;-)

1. Data: 2002-08-23 17:19:34

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Miejsce dla wozka jednak jest, specjalnie zostawione ;-)

O, czyli mogę Małego zasysacza zabrać:))) Lubi bestia chodzić po sklepach:)))
Zosia

1. Data: 2002-08-28 12:16:23

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam napsac, ze czas promocji jest ograniczony. Tanie muliny sa do
soboty 7.09.02, i ze w przypadku braku jakiegos koloru bardzo mily pan
zobowiazuje sie juz po promocji sprzedac brakujacy kolor po 1,70

Nabylam dzis kolorki do kaktusow Eli.
Jak bylam w zeszlym tygodniu, to wspominalam ze na grupie ostatnio duzo sie
mowi o kanwie plastikowej ..... dzis juz pan mial, duza 27x35 cm kosztuje 10,70
(nabylam) a mniejsza 8,5 zł niestety nie zapytalam o rozmiar.

I tak w ogole, to bede tam robic zakupy. Jak czegos nie ma, to mozna zamowic,
ogolnie zachwycona jestem obsluga.

sekutnica

1. Data: 2002-08-28 13:28:49

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy można się dowiedzieć gdzie dokładnie znajduje się ten sklep.:)

Klara

1. Data: 2002-08-31 16:56:29

Od: "Agnieszka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno mnie nie bylo...
Moge prosic o podanie adresu sklepu, o ktorym takie mile slowa pisalas?
Agnieszka

1. Data: 2002-09-01 16:02:12

Od: "stynka" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

To zapewne pasmanteria w Hali Polskiej na Kolejowej 57 w Warszawie. Nr
telefonu 503120202.

Ja tez polecam!

Pozdrowienia,
stynka

1. Data: 2002-09-02 19:04:44

Od: "Agnieszka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki,
na pewno sie tam udam...
Agnieszka

> To zapewne pasmanteria w Hali Polskiej na Kolejowej 57 w Warszawie. Nr
> [...]

chwalę się :-)
strona
serwerek
koniecznie do Torunia!