koniecznie do Torunia!

1. Data: 2002-08-22 15:35:12

Temat: koniecznie do Torunia!
Od: "Beata Buszyk" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!

Jak w temacie, czyli koniecznie trzeba jechac do Torunia na wystawe koronki!
Bylam tam wczoraj z Mama i jestem pod ogromnym wrazeniem tych cudownosci.
Chyba zdecyduje sie na kurs frywolitki (conieco juz umiem, ale warto
podpatrzec mistrzow) pod koniec wrzesnia. Moze z ktoras z Was sie tam spotkam?

Pozdrawiam serdecznie z Poznania i jeszcze raz goraco polecam

Bebetka, Poznan.

1. Data: 2002-08-22 17:27:20

Temat: Re: koniecznie do Torunia!
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba zdecyduje sie na kurs frywolitki (conieco juz umiem, ale warto
> podpatrzec mistrzow) pod koniec wrzesnia. Moze z ktoras z Was sie tam
spotkam?

Eh.. miałam iśc na ten kurs.. właśnie w tym tygodniu.. ale cóż.. kurs się
zaczął.. a ja nie poszłam.. wszystko przez brak kasy..:((..

pozdrówki..

mruwa..
(toruń)

1. Data: 2002-08-22 17:46:40

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chyba zdecyduje sie na kurs frywolitki (conieco juz umiem, ale warto
> podpatrzec mistrzow) pod koniec wrzesnia. Moze z ktoras z Was sie tam

Kurcze, ale zazdroszcze. Czy w Krakowie nie ma nic takiego? :(

Tusia

Cynk
wymiana
Re: do pań z szydełkiem