Tanie, szybko rosnace pnacze

1. Data: 2001-04-30 07:25:00

Temat: Tanie, szybko rosnace pnacze
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy mozecie zaproponowac jakies tanie, szybko rosnace pnacze na balkon
(strona raczej mocno nasloneczniona). Zalezy mi, zeby szybko roslo, bo
moze za jakies dwa miechy sie przeprowadze do domku pod Wawa i chce
jeszcze na tym balkonie oczy nacieszyc, zanim sie wyniose.

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2001-04-30 11:01:00

Temat: Re: Tanie, szybko rosnace pnacze
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> moze za jakies dwa miechy sie przeprowadze do domku pod Wawa i chce
> jeszcze na tym balkonie oczy nacieszyc, zanim sie wyniose.

Moze fasola ozdobna?
Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-04-30 14:00:24

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

A naciesze sie przed sieprniem (bo jak wlasciciele wyremontuja domek, to mam
nadzieje juz w sierpniu tam byc) i czy nie za pozno na wysiew?

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2001-05-02 08:17:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A naciesze sie przed sieprniem (bo jak wlasciciele wyremontuja domek, to
mam
> nadzieje juz w sierpniu tam byc) i czy nie za pozno na wysiew?

Nasiona na wilgotna lignine albo nawet namoczyc w wodzie przez noc
(przypominaja sie szkolne cwiczenia z biologii) - kielkuje w ciagu 2-3 dni.
Pozdrawiam, Basia.

Jak pomnożyć dracenę.
Pecherznica?
Land designer 3d?
powitanie
UNIKANIE WOJSKA< nie czytać jeśli nie na temat!