Targi RehaCare w Düsseldorfie - wrazenia

1. Data: 2004-11-12 08:42:42

Temat: Targi RehaCare w Düsseldorfie - wrazenia
Od: "Robert" <narol007(NO SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wrocilem z targow dla osob niepelnosprawnych RehaCare w
Düsseldorfie, ktore ponoc sa najwieksza impreza tego typu na swiecie.
Zbieralm glownie inofrmacje nt. dostosowan samochodow dla osob
niepelnosprawnych.
Bylo kilka firm oferujacych te rozwiazania, ktore zaprezentowaly bardzo
bogata oferte.
Niestety ale wymieklem przy cenach.
Za sama mimi kierwonice opierajaca sie na elektronicie, kobieta krzyknela 20
000 ? + koszt montazu! :(
- uffffff !!!

2. Data: 2004-11-12 13:17:46

Temat: Re: Targi RehaCare w Düsseldorfie - wrazenia
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widziałeś na targach może urządzenie typu dźwig zamontowany na stałe
przy drzwiach do wkładania na fotel obok kierowcy osobę niezbyt sprawną.
Długo szukałem takiego dżwigu i ciekawi mnie czy coś takiego jeszcze
produkują.
Mirek

3. Data: 2004-11-12 13:33:20

Od: "Mirek" <N...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <f...@n...pl>
napisał w wiadomości news:cn2d6p$s1v$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> przy drzwiach do wkładania na fotel obok kierowcy osobę niezbyt sprawną.
> Długo szukałem takiego dżwigu i ciekawi mnie czy coś takiego jeszcze
-------
Czesc imienniku !
Wiem o co Ci chodzi, to urzadzenie jest pokazane tu :
http://tinyurl.com/4jjb5

pozdr.Mirek

4. Data: 2004-11-12 14:21:27

Od: "Robert" <narol007(NO SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mirek" <f...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> przy drzwiach do wkładania na fotel obok kierowcy osobę niezbyt sprawną.
> Długo szukałem takiego dżwigu i ciekawi mnie czy coś takiego jeszcze

Tak, byla ta firma. Nazwy sie Edag. Prezentowali to rozwiazanie
wiecej szczegolow:
http://www.edag.com/

5. Data: 2004-11-12 14:42:38

Od: "Robert" <narol007(NO SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem o co Ci chodzi, to urzadzenie jest pokazane tu :
> http://tinyurl.com/4jjb5
>
> pozdr.Mirek

masz moze to ?

jak tak to jak sie sprawuje, gdzie zakladales i czy duzo kosztowalo ?

dzieki za info

6. Data: 2004-11-12 15:02:53

Od: "Mirek" <N...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> masz moze to ?
> jak tak to jak sie sprawuje, gdzie zakladales i czy duzo kosztowalo ?
>
> dzieki za info
-----

nie nie, to nie jest moje ale mam namiar na goscia
wiec Cie z Nim sprobuje skontaktowac

pozdr. Mirek

7. Data: 2004-11-13 08:34:21

Od: "RS/Szymon" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

------>
Użytkownik "Robert" <narol007(NO SPAM)@gazeta.pl>

> masz moze to ?
> jak tak to jak sie sprawuje, gdzie zakladales i czy duzo kosztowalo ?
-------->

Witam !

Mirku dzieki za list i przypomnienie ;-)
kiedys to tam postawilem i zapomnialem to skasowac !

A wiec Robercie mam to urzadzenie (ladeboy-s) w :
VW Golf-III 1.8i automat

Cu tu duzo pisac na ten temat ?
Poprostu jest SUPER !
- Praktycznie Twoja rola polega na obsludze jednego klawisza
- Drzwi tylne otwieraja i zamykaja(odsowaja wzdluz sam.) sie automatycznie
- Jak do tej pory to to urzadzenie sprawuje sie baardzo dobrze i jestem z
tego urzadzenia bardzo zadowolony !
- Minus to cena w stosunku do naszej rentowej jalmuzny
i to ze zajmuje jedno miejsce z tylu samochodu
wiec z 5-cio osobowego masz 4-ro osobowy samochod
noo ale cos za cos ,-) nic nie ma za darmo

Ja osobiscie kupilem samochod razem z tym urzadzeniem
ale orientowalem sie co do ceny
Oto ceny ze stycznia w "Rausch Technik GmbH Balingen."
Urzadzenie zaladowcze Boczne Ladeboy-s 3030 Euro
Zabudowanie Ladeboy-a 370 Euro
Maja w ofercie jeszcze inne urzadzenia ,wysylaja tez prospekty.

--

Pozdr.
S/R_(Szymon)

8. Data: 2004-11-13 08:43:42

Od: "RS/Szymon" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry ale zapomnialem przy okzji zapytac

Tanio sprzedam opony zimowe *PIRELLI* 175/80/R14
szczegoly na stronie
http://tinyurl.com/4jzx9

--

Pozdr.
S/R_(Szymon)

Targi RehaCare Düsseldorf - wrazenia
skrzedam przerobienie hamulca i gazu do samochodu dla inwalidy
sprzedam proteze
Propozycja PFRON
audiobook