Taxus baccata

11. Data: 2003-01-30 18:04:53

Temat: Re: Taxus baccata
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Grrrrrrzesiek! Ty mie chlopie nie draznij! [...]

Dobrze, czekam zatem na zaproszenie kaligrafowane na czerpanym
papierze :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. ooo, jaki piękny rymelik się wylosował...
--
W pani Z. -- znałem ją jako Andzię --
W zależności od konkretnych ścian dzie-

12. Data: 2003-01-30 21:53:42

Od: "Bogusław Bielawski" <b_,w@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
> [...]

Baaaardzo chętnie! - jestem otwarty - bedzie trzeba wybrać czy na
śnieżyczki, rododendrony czy inne, które pewnie nie wiem gdzie szukać.
Szczególły wdychania oparów Pełcznicy w różnych fazach omówimy pewnie
szczegółowo na wycieczce. A tą strukturą to jestem bardzo .., bo całyczas mi
się śni skatalogowanie tych wszystkich okazów. (Znasz te powykręcane na
osobnej" wydzielonej" górce na zachód od Szczawnika - gdzie dąb na
szczycie?)

> Już chciałem napisać, że ,,jak już się zgadacie co do terminu, to i
> nas poinformujcie'', ale... co my się będziemy Wam narzucać. :)
Tyle tych spotkań proponowanych na wiosnę że nie śmiałem pisać na grupie ale
państwa Sapijaszków propozycja i tak by nie ominęła. :-)

> Pozdrawiam,
> Grzesiek

> Dobrze, czekam zatem na zaproszenie kaligrafowane na czerpanym
> [...]
To ja się zdaję na Ewę, - ja obiecuję telefon i emaile!
Pozdrawiam BoGusław

13. Data: 2003-01-31 12:49:31

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1lm12pl8a.fsf@sapijaszko.net...

> Dobrze, czekam zatem na zaproszenie kaligrafowane na czerpanym
> papierze :) (...)

Czerpany papier, hmmm....., bardzo lubię otrzymywać zaproszenia
na czerpanym papierze :-)))
Ile to ja mam kilometrów do tego Wrocławia?
150? Czy to jest daleko?
I tak będę musiała tam pojechać, bo tam rośnie dla mnie sadzonka
winorośli bezpestkowej :-))). Oby nie przemarzła !.

Pozdrawiam Krycha

14. Data: 2003-01-31 16:02:37

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> writes:

> Ile to ja mam kilometrów do tego Wrocławia?
> 150? Czy to jest daleko?

Tyle, co dobry rzut beretem...

> I tak będę musiała tam pojechać, bo tam rośnie dla mnie sadzonka
> winorośli bezpestkowej :-))). Oby nie przemarzła !.

Nie powinna. Ja bym się marwił raczej o to, aby korzenie chciała
jakieś wypuścić :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Kucharka z Abo:
,,Na talerz, żabo!

15. Data: 2003-02-03 07:06:35

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle, co dobry rzut beretem...

Rzut winogronem bym powiedziala :-P

> Nie powinna. Ja bym się marwił raczej o to, aby korzenie chciała
> jakieś wypuścić :)

Grzesiu!
To nie rzodkiewka!
Tego sie nie wyciaga codziennie, zeby sprawdzic, czy sa korzonki!
Pozdrowienia - Ewa Sz. z lekka zgroza

16. Data: 2003-02-03 08:09:39

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Grzesiu!
> To nie rzodkiewka!
> Tego sie nie wyciaga codziennie, zeby sprawdzic, czy sa korzonki!

Jestem dobrej myśli :-)

Pozdrawiam Krycha

17. Data: 2003-02-03 20:28:58

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> Grzesiu!
> To nie rzodkiewka!
> Tego sie nie wyciaga codziennie, zeby sprawdzic, czy sa korzonki!

Nie, wsadziłem jesienią, obsypałem porządnie, w maju powinno coś spod
ziemi wyleźć. Jak nie -- nic straconego, zaorzę wszystko i ten, no,
jak mu tam, topinambur posadzę...

Pozdrawiam,
Grzesiek
PS. A ten powstał kiedyś w czasie podróży na wschód...
--
Jeden facet w Długołęce
Zamurował się we wnęce,

18. Data: 2003-02-04 07:35:50

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, wsadziłem jesienią, obsypałem porządnie, w maju powinno coś spod
> ziemi wyleźć. Jak nie -- nic straconego, zaorzę wszystko i ten, no,
> jak mu tam, topinambur posadzę...

Wrrrrrrr!
Nawet limeryki Ci nie pomoga!
Pozdrowienia - Ewa Sz.