Jesli potrzebujesz ochrony

1. Data: 2003-01-29 00:47:44

Temat: Jesli potrzebujesz ochrony
Od: "P.Czarnecki" <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyny w swoim rodzaju amulet osobisty.
Wykonany i dostrojony specjalnie dla wlasciciela.
Wyjatkowo silna ochrona. Gwarantowana skutecznosc dzialania.
Aby dzialal, nie musisz w niego wierzyc. Wystarczy miec go przy sobie.
Wiecej informacji znajdziesz na stronie http://amulet.prv.pl

2. Data: 2003-01-29 09:50:43

Temat: Re: Jesli potrzebujesz ochrony
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"P.Czarnecki" <p...@e...net.pl> wrote in

> [...]
> Wyjatkowo silna ochrona. Gwarantowana skutecznosc dzialania.
> Aby dzialal, nie musisz w niego wierzyc. Wystarczy miec go przy sobie.

Kurcze!
Jakbym to miala w ubieglym roku, to bym zawiesila nad dereniami szwedzkimi
i by mi ich slimory nie zarly...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2003-01-29 11:39:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> Kurcze!
> Jakbym to miala w ubieglym roku, to bym zawiesila nad dereniami szwedzkimi
> i by mi ich slimory nie zarly...

A może on komary odpedza? I inne krety, przędziory itp.?
I szpaki z czereśni?

Krycha bez amuletu

4. Data: 2003-01-29 11:53:26

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3E37BD60.BEEA932E@people.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> A może on komary odpedza? I inne krety, przędziory itp.?
> I szpaki z czereśni?
>
> Krycha bez amuletu

Hejka, to są amulety na jelenia ;-)
Pozdrawiam poawaryjnie Ja...cki

5. Data: 2003-01-29 13:42:41

Od: "Too Old" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:3E37BD60.BEEA932E@people.pl Krystyna Chiger

> Hejka, to są amulety na jelenia ;-)
> Pozdrawiam poawaryjnie Ja...cki

Czyżby poroże spadło ? ;-))

--
J.K.Chiliński - TYMOFARM
dom j...@p...pl www.republika.pl/jkch1

6. Data: 2003-01-29 15:54:39

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> [...]
[...]
> Kurcze!
> Jakbym to miala w ubieglym roku, to bym zawiesila nad dereniami szwedzkimi
> i by mi ich slimory nie zarly...

Nie tak dawno widziałem gdzieś wiatrówki, na które nie trzeba
zezwolenia... Nawet się przez chwilę zastanawiałem (to byłby taki
rodzaj amuletu), ale teraz -- przyznaję -- mogłaby się Tobie przydać :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

7. Data: 2003-01-29 16:21:36

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Nie tak dawno widziałem gdzieś wiatrówki, na które nie trzeba
> zezwolenia... Nawet się przez chwilę zastanawiałem (to byłby taki
> rodzaj amuletu), ale teraz -- przyznaję -- mogłaby się Tobie przydać :)

Z wiatrowki do slimakow? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2003-01-29 16:59:09

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Z wiatrowki do slimakow? :-)

Prawda, że to piękny widok? :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Był anemiczny raz hipochondryk,
Co wielki miał do cudzych żon dryg.

9. Data: 2003-01-30 08:47:33

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawda, że to piękny widok? :)

Widok zaiste bylby piekny, ale boje sie (tu bazuje na doswiadczeniach z
bronia, nabytych na PO w ogolniaku), ze zanim bym do nich wycelowala i
upewnila sie, ze na pewno to do nich celuje, to te slimaki by mi pouciekaly
:-(
A postraszyc to ja je moge drewniakiem, bez dodatkowych nakladow
finansowych...
Sama idea wiatrowka = amulet chroniacy jest godna rozwazenia i szerszej
propagacji :-))) Moze ten gosc na samym poczatku sprzedaje wiatrowki?
Zadziala, nawet jak sie w nia nie wierzy - to by sie zgadzalo.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

10. Data: 2003-01-30 10:26:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> (...)
> A postraszyc to ja je moge drewniakiem, bez dodatkowych nakladow
> finansowych...

Wiatrówką też można przywalić, nie musisz strzelać i Panu Bogu kłopotów
z noszeniem kul sprawiać.

> Sama idea wiatrowka = amulet chroniacy jest godna rozwazenia i szerszej
> propagacji :-))) Moze ten gosc na samym poczatku sprzedaje wiatrowki?

Jak zielone, ocieplane polarem i z dużą ilością kieszeni, to
tez chcę ;-)

> Zadziala, nawet jak sie w nia nie wierzy - to by sie zgadzalo.

No pewnie, w ciepłą wiatrówke nie trzeba wierzyć, grzeje i tak.

Krycha&śnieg za oknem

Pomologia-Prószków
Winorośle, czyli: znowu ja.
Malinki.