Techniki NLP

111. Data: 2009-04-13 11:41:41

Temat: Re: Techniki NLP
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:24:15 +0200, medea napisał(a):

> (...)Poza tym palacze zawsze wydawali mi się jacyś
> sympatyczniejsi od niepalących.

Alkoholicy od abstynentów też?
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

112. Data: 2009-04-13 11:49:21

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> Alkoholicy od abstynentów też?

Źle sformułowana analogia.

Saulo

113. Data: 2009-04-13 12:07:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Apr 2009 13:49:21 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>

> Źle sformułowana analogia.

W którym miejscu?

114. Data: 2009-04-14 07:35:11

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> "Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
> ;-PPP

Bez jęzora się nie da, jak widać. A szkoda - choć to też o czymś
świadczy.

--
Pozdrawiam - Aicha

115. Data: 2009-04-14 07:38:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Przy mnie można palić na okrągło.

Heh. A ja w pociągu opieprzyłam gościa zwisającego z fajkiem w
drzwiach przedziału dla niepalących. Zgarnął za tych pięciu, co się w
korytarzu przy kiblu kitrowali. Asertywność rulez :D

--
Pozdrawiam - Aicha

116. Data: 2009-04-14 07:41:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Co tam jęzor! Widzisz gdzieś to miłowanie??

To jest takie właśnie miłowanie z jęzorem...
Miłowanie inaczej. Hyhy.

--
Pozdrawiam - Aicha

117. Data: 2009-04-14 07:45:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Bez jęzora się nie da, jak widać. A szkoda - choć to też o czymś
> świadczy.

Co tam jęzor! Widzisz gdzieś to miłowanie??

Ewa

118. Data: 2009-04-14 10:27:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Apr 2009 09:45:01 +0200, medea napisał(a):

> Co tam jęzor! Widzisz gdzieś to miłowanie??

Widzisz gdzieś moich wrogów?
:->

119. Data: 2009-04-14 10:42:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Thu, 9 Apr 2009 23:27:13 +0000 (UTC), Magda napisał(a):
> Jestem ciekawa, czy ktoś z Was próbował np.

Sorry, że tu się podczepiam, ale coś zawiesza mi Twój pierwszy post.

NLP jest bardzo skutecznym narzędziem, które może zostać wykorzystane, jak
każde narzędzie, w różny sposób.
Pozwala rozwinąć osobowość, pozbyć się niechcianych kotwic, też zrozumieć
dobre i złe strony każdej z postaw i cech osobowości (chociażby Wstęp do
NLP, Joseph O'Connor, John Seymour) np...
Sam trening jest niezmiernie ciekawy też......

Można też skutecznie zrobić przy pomocy tego narzędzia krzywdę sobie i
innym. Ale chyba bardziej sobie. Stąd lepiej pójśc na jakiś uczciwy
trenning. Byle nie do oszołomów wykorzystujących NLP tylko w nazwie.

Sam Milton Erricson, na podstawie któego prac NLP powstało, jest...był...
osobą niesamowicie ciekawą. Po prostu geniuszem..... też warto poszukać i
poczytać.

W każdym razie...polecam :-).
Jeśli tylko czujesz potrzebę zmiany, coś chcesz pchnąc do przodu.... to
takie narzędzia przydają się wtedy bardzo.

Pozdrawiam serdecznie, M.

120. Data: 2009-04-14 10:47:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> XLka wrote:
> Siebie? - toż to pospolity onanizm/masochizm

Szanowna XLko normalnie rzeźbicie w miękkim :-))))))
Jak na egzaminie, kiedy ma się średnią znajomośc rzeczy, a potrzebę zdania
ogromną.
Tyle że tu nikt ocen Ci nie wystawi........ (co najwyżej rozedrze Cie na
strzępy)

Czasami rzeźbialnicze gadulstwo "zagaduje" tych, którzy naprawdę mają coś do
powiedzenia. I szkoda tego co w ten sposób umyka......
Jesteś mądrą kobietką uszanuj więc czasami (!) tych, co mają coś konkretnego
do powiedzenia. Bo wiesz, tracimy wszyscy. Ty w sumie też :-)))))

Z rzeźbiarskim pozdrowieniem, M.

Ikselka trzeba było powiedzieć,to byśmy ci pomogli.
MATKO MOJA...
Gnidy marcowe
HEJ !!!
pardonsik